למה חשוב להשקיע בקידום ממומן שפותחים אתר

למה חשוב להשקיע בקידום ממומן שפותחים אתר

אם אתם רוצים להביא יותר לידים כל חודש, להגדיל את נפח העבודה שלכם ותמיד להיות בעניינים ורלוונטיים בתחום שבו אתם עוסקים, אתם חייבים לעשות קידום ממומן. באמצעות קידום ממומן תוכלו להמשיך ולשווק את העסק שלכם בתוצאות במנוע החיפוש הגדול מכולם גוגל וכך למעשה להופיע כל הזמן בעמוד הראשון של גוגל, כך אם מישהו מחפש את האתר את השירות או המוצר שאתם מציעים הוא ישר ימצא אתכם בקלות ללא צורך בחיפוש.

קצת עובדות יבשות על מנוע החיפוש גוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר בישראל שבו מחפשים דברים. מלמעלה מ-90% מהגולשים נכנסים אליו בתור אתר חיפוש ראשון. החשיפה הגדולה של גוגל מאפשרת לעסקים רבים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם בקלות רבה וזאת באמצעות פרסום מודעה ממומנת או באמצעות מודעה אורגנית. ומה הכוונה? המודעה הממומנת אשר מופיעה ב-4 התוצאות הראשונות בעמוד למעלה ו-4 תוצאות אחרונות למטה, היא מודעה אשר עסקים משלמים עליה כסף פר קליק. בכל פעם שלקוח אשר מחפש מוצר או שירות והוא מקליק על ההודעה, על מפרסם ההודעה שהוא בעל העסק לשלם פר קליק בהתאם לנתונים שונים אשר נקבעו וכוללים מרחק, תחרות המילת מפתח בתחום בו היא מפורסמת ועוד נתונים נוספים. לעומת זאת הקידום האורגני הוא קידום אשר עליו לא משלמים פר קליק, והוא תוצאה של חודשים רבים עד שנה עד שהאתר עצמו מופיע בתוצאות עצמם.

אתר ללא קידום ממומן הוא לא אתר שיכול לשרוד

אם אתם שרק לא מזמן העלאתם אתר אינטרנט חדש בין זה אתר ראשון שלכם או שדרוג של אתר קיים, אתם חייבים לשווק את האתר על מנת שאנשים יפנו עליכם, אחרת האתר שלכם חסר תועלת. באמצעות קידום ממומן אתם נחשפים לקהל נרחב של לקוחות פוטנציאלים בהתאם לאזורים השונים ופלח הלקוחות שאתם פונים אליהם, ללא צורך לחכות זמן מה עד שתופיעו בתוצאות האורגניות. הקידום הזריז של האתר גורם לעוד ועוד גולשים להיחשף למוצר או לשירות שאתם רוצים לשווק, כאשר הם מופיעים בעמוד הראשון ובתוצאות הראשון בעמוד כאשר הם מוגשים וכתוב עליהם מודעה. כך שכל גולש אשר מחפש שירותים או מוצרים בתחום מסוים ישר מגיע עליכם ישירות ולא יכול לפספס את המודעה שלכם. קידום זה עשוי לסייע בעתיד לקידום האורגני שלכם שעם הזמן נעשה באמצעות הקידום הממומן. ככל שגוגל יזהה את האתר שלכם ויכיר אותו ואת העסק שלכם, כך יגיעו יותר לקוחות פוטנציאלים וכך תדורגו עם הזמן כאתר איכותי שכדאי להיכנס אליו הודות התוכן, הנראות ועוד פרמטרים שונים. כך ככל שזמני הטעינה של האתר שלכם יהיו נמוכים כלומר בין 3-7 שניות, כך האתר שלכם ידורג כאשר איכותי שכדאי להיכנס אליו ויקבל ציון גבוה מגוגל.

דברים טובים שיכול הקידום הממומן לעשות לאתרכם

באמצעות הקידום הממומן תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

חשיפה מיידית – אין צורך שתשקיעו זמן רב על פרסום באפיקי תקשורת שונים ללא כל תוצאה, עם הקידום עצמו תוכלו לקבל כבר על ההתחלה חשיפה מיידית של גולשים בהתאם לחתך הנתונים שעשיתם במודעה עצמה. כך שכל מי שמחפש למשל שירותי ניקיון למשרד ברגע שהוא יקליד את המילים שירותי ניקיון למשרדים הוא ישר יגיע למודעה שלכם.

יכולת פרסום ממוקדת – הודות לקידום עצמו אתם יכולים למקד את הפרסום שלכם בהתאם לפלח הלקוחות שאתם רוצים להגיע אליהם, אזורים, מין, דת, מצב סציו אקונומי ועוד.

ניתן להפנות לדף נחיתה – באמצעות הקידום תוכלו אף להפנות לדף נחיתה שבנו לכם אשר יש בו תוכן שיווקי ממוקד ומכירתי, כך שהגולשים יגיעו אליו וישאירו את הפרטים שלהם במקום להסתובב באתר בלשוניות שונות ואז לצאת ללא השארת פרטים.

טוב להשקות וחקר שוק – באמצעות הקידום תוכלו לחשוף את המוצרים או השירותים החדשים להשקת מוצר או שירות חדש. מעבר לכך, תוכלו אף לבצע באמצעות הקידום עצמו חקר שוק לגבי מוצר חדש שעומד לצאת או שירות חדש שאתם רוצים להוציא בקרוב. קידום זה ייתן לכם מדד האם כדאי לכם לשווק את המוצר או השירות החדש או לא.

הודות ליתרונות אלה אשר חופשים את האתר שלכם לקהל פוטנציאלי ונרחב של לקוחות ועסקים, חשוב עד מאוד להשקיע עד כמה שאפשר בקידום שלכם ולא להשאיר סתם את האתר ללא קידום, אחרת אין טעם לפתוח אתר שאין קידום. מדובר על שני דברים שהולכים יחדיו וללא שילוב בין שניהם לא ניתן להגיע לתוצאות טובות וכמובן ללקוחות פוטנציאליים.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם