קידום אורגני בגוגל

אתר האינטרנט שלכם הוא נכס דיגיטלי בעל פוטנציאל עסקי עצום. אך הפוטנציאל הזה לא יתממש אם האתר שלכם לא יקבל תנועה של לקוחות. SEO איכותי יביא את האתר שלכם למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל בביטויים המובילים. גולשים אשר מחפשים מוצר או שירות שאתם מספקים יגיעו ישירות אליכם וככל שיהיו יותר כאלה – כך נפח המכירות באתר שלכם יגדל. קידום אתרים אורגני הוא למעשה תיווך בין האתר שלכם למנוע החיפוש. ככל שהמידע יזרום בצורה נכונה ואופטימלית מהאתר שלכם אל הגולשים ואל מנועי החיפוש כך יעלה הערך שלו בגוגל וזה יתבטא בתוצאות – מיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

איך עושים קידום אתרים איכותי?

קידום אתרים או SEO הוא שם כולל לפעולות שעושים מקדמי אתרים כדי לשפר את התוכן באתר האינרטרנט, את מבנה הקוד, את הקישורים היוצאים והנכנסים ואת התצוגה של התכנים במנועי החיפוש. קידום אתרים איכותי מתחיל כמו כל משימה בהגדרת מטרות ובביצוע מחקר מעמיק של תחום העיסוק, של האתר אותו נרצה לקדם וכמובן, מחקר מעמיק של המתחרים בשוק. קידום אתרים אורגני הוא למעשה מיטוב התוצאות של חיפוש האתר שלכם בגוגל על ידי עמידה בעשרות פרמטרים לפיהם גוגל מנתח ומדרג אתרים.

ישנם פרמטרים רבים אשר מרכיבים את התוצאות האורגניות בגוגל וביניהם תוכן איכותי, יציבות הקוד, עמידה בדרישות סף כמו רספונסיביות, היררכיה נכונה במבנה האתר, קישורים חיצוניים ופנימיים, חווית המשתמש, מהירות טעינה ועוד. קידום אורגני דורש ידע בתכנות, SEO ושימוש בתוכן איכותי וממוקד. ככל שהביטוי שאנו מקדמים תחרותי יותר כך נדרשת עבודה מאומצת יותר בכדי לקבל תוצאות טובות.

קידום אורגני או ממומן?

קידום אורגני איכותי יביא את האתר שלכם לדף ראשון בגוגל בביטויים החשובים ויזרים תנועה את האתר שלכם אך זה יכול לקחת מספר שבועות עד חודשים. לכן אנחנו מציעים ללקוחות שלנו לשלב קידום אורגני עם קידום ממומן Google Ads לפחות בתחילת הדרך עד שיגיעו למיקומים המיוחלים. בניית קמפיין ממומן בגוגל תאפשר לכם להופיע בתוצאות החיפוש באופן מיידי. כל לחיצה על המודעה שלכם תוביל אל האתר וכך תהנו תנועת לקוחות, לידים ומכירות עד שנשיג את מטרות הקידום האורגני. ככל שתוצאות הקידום האורגני ישתפרו – כך תשלמו פחות על קידום ממומן.

תהליך קידום האתר

לפני שנתחיל לעבוד נבצע מחקר מעמיק של השוק, הלקוחות והמתחרים, נבחן את האתר שלכם ונבנה תכנית עבודה שתשמש אותנו בתהליך הקידום. תהליך הקידום האורגני הוא עבודה מתמשכת ומצטברת שמתבצעת בתוך האתר ומחוץ לו באופן מתמשך שמגיב גם להתקדמות אצל המתחרים. כאשר כל המשימות הללו מטופלות בצורה טובה האתר מופיע בתוצאות החיפוש במקומות גבוהים אך התחרות לעולם לא מסתיימת:

מחקר מילות מפתח

נתחיל במחקר מילות מפתח שבו נגלה מה הגולשים כותבים בגוגל כדי למצוא עסק כמו שלך. לכל תחום יש את מילות המפתח העיקריות שלו לצד ביטויי חיפוש ארוכים, מילות סלנג ושמות מתחרים. באמצעות כלים מקצועיים נבדוק באילו מילים וביטויים משתמשים הגולשים כדי להגיע לעסקים כמו שלך ואיזה ביטויים מובילים לשירותים ולמוצרים שאתם מספקים.

ניתוח התחרות בשוק

רמת התחרות בשוק היא גורם מכריע בכל הקשור לקידום אורגני ולמהירות שבה תוכלו לראות תוצאות בשטח. לכל תחום יש תחרות רלוונטים אליו שנגזרת מכמות החיפושים, כמות המפרסמים ועוד. כחלק מתהליך קידום האתר נלמד את השוק, ננתח לעומק את תוצאות המתחרים ונמפה את האפשרויות לקידום בהתאם למצב השוק. אנחנו נכיר את המתחרים שלכם, ננתח את העבודה שלהם ונלמד את החוזקות והחולשות שלהם ונבנה את המטרות שלנו בהתאם.

בדיקת האתר הנוכחי

לאחר שלמדנו את מצב התחרות בשק לעומק וניתחנו את מילות המפתח המובילות בתחום נבדוק את המבנה והתוכן באתר שלך: איך הגולשים שמגיעים אליו מתנהלים בתוכו, כמה זמן הם מבלים באתר ואילו פעולות הם מבצעים בתוכו. גם נתונים טכניים כמו מהירות הטעינה של האתר, ההתאמה שלו למסכים שונים ועוד שאלות טכניות משפיעות על תוצאות הקידום ולכן פעמים רבות קידום אתר איכותי דורש תיקון מבנה ותוכן באתר ברמה מעמיקה. כמובן שאם בחרתם לבנות איתנו אתר אינטרנט לעסק תקבלו אתר מהיר שבנוי בצורה מקצועית ומוכן לקידום ולאחר שביצענו עבורכם מחקר שוק ומחקר מילות מפתח.

תכנית עבודה

לאחר שאספנו מידע, ניתחנו את השוק, ערכנו רשימת מילות מפתח וביטויים רלוונטיים וניתחנו את האתר בצורה מעמיקה נאסוף את כל המידע הזה ונבנה תכנית עבודה ואסטרטגיית קידום שמתבססת על כל הידע שיש ברשותינו. בתכנית העבודה נפרט מה המטרות שלנו לטווח הארוך ונפרוט אותן למטרות משנה לביצוע מיידי. תכנית העבודה תכלול טיפול בתוכן הקיים, יצירת תוכן חדש, שימוש בביטויי מפתח נוספים, תיקון הביצועים הטכניים של האתר ואת כל הפעולות הנדרשות כדי לטפס מעלה בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה והתאמה למנועי החיפוש

אחרי שבנינו תכנית עבודה ניגש לטפל באתר האינטרנט ובתוכן שהוא מכיל. תהליך האופטימיזציה הוא למעשה כל הפעולות שנעשה באתר כדי לשפר את האופן שבו הוא "מדבר" עם מנועי החיפוש. איך נראה האתר בתוצאות החיפוש? מה התוכן המוצג לגולש בתצוגה המקדימה לפני שנכנס לדף עצמו והאם הוא תואם את התוכן שבאמת יוצג לו בדף? כדי לעשות אופטימיזציה איכותית מבחינת תוכן ומבחינת ביצועים טכניים צריך לשלב בין ידע נרחב בקידום אורגני לבין ידע ונסיון בבניית אתרי אינטרנט וכאן בא לביטוי היתרון הגדול שלנו כסטודיו שיודע לתת לכם מענה לכל צורך תחת מטריה אחת.

מה הקשר בין קידום אתרים לחוויית משתמש?

במקרים רבים אנחנו נחשפים לאתרי אינטרנט שלכאורה עשו הכל נכון מבחיינת התוכן אבל משהו בהם לא עובד. הסיבה לכך היא שאי אפשר להסתפק בכך שמנועי החיפוש סורקים את התוכן באתר בצורה טובה. חווית המשתמש באתר היא האופן שבו הגולש מתמצא בתוכו, מבצע בו פעולות ומצליח למצוא את מה שחיפש בקלות ובמהירות. חוויית משתמש נמדדת לפי פ]רטמטרים שונים כמו זמו ממוצע של ביקור באתר, אחוזי נשיטשה של דפים, שימוש במפת חום שבודקת את נתיבי השימוש באתר באמצעות הסמן ועוד. גם דירוש האתר בגוגל נקבי לפי האופן שבו הגולש מוצא את מה שחיפש ומבצע המרה. לכן חוויית משתמש טובה היא קריטית לקידום האתר ואנחנו נשפר אותה כחלק מתהליך קידום האתר ונהפוך אותה לחווייה חיובית שמביאה תוצאות.

כמה עולה קידום אורגני?

האחרי שהחלטתם לקדם את האתר שלכם השאלה המתבקשת הבאה תהיה – מה המחיר? ובכן, מחיר קידום אתרים הוא שכלול של כל הפעולות שיש לבצע באתר (תוכן, אופטימיזציה, תיקון טכני ועיצובי, קישורים ועוד) יחד עם רמת התחרות בתחום והקצב שבו הייתם רוצים לראות תוצאות. נהוג לשלם על קידום אורגני באופן חודשי לתקופת זמן שהוגדרה מראש (חצי שנה, רבעון וכו). עלויות הקידום האורגני נגזרות משקלול של שעות עבודה, עלות של התוכן לאתר והזמן המושקע ביצירת קישורים והחלפת קישורים איכותית. ככל שחברת קידום האתרים שלכם מקצועית יותר ובעלת תשתית קידום טובה כך תוכלו לקבל תוצאות במהירות רבה יותר. אנחנו מתמחים בקידום אתרים אורגני ובונים עבורכם תשתית איכותית אשר מבטיחה דירוג גבוה וציון איכות גבוה לאתר שלכם, כך שתוצאות הקידום ישמרו לאורך זמן. קידום אתר אורגני דורש השקעה במבנה האתר ובתוכן איכותי שהופך מיום ליום לחשוב ומשמעותי יותר בתהליך הקידום. אצלנו ניתן לבחור במסלולי קידום אשר נעים בין 2,500 שקלים לחודש ועד 10,000 שקלים לחודש.

נשמח לסייע לכם בבחירת מסלול קידום אתרים רלוונטי עבור העסק שלכם.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

ייעוץ חינם!