קידום ממומן בגוגל

פרסום ושיווק העסק היא פעולה חשובה בכל עסק קטן, בינוני וגדול. באמצעות קידום ממומן ניתן לחשוף את העסק למגוון נרחב של קהלים שונים אשר נמצאים במרחב הוירטואלי תוך זמן קצר מאוד. הקידום הממומן חושף את המוצר או השירות שלכם תמורת תקציב יומי אשר אתם מקציבים מדי יום לקליקים על המודעה עצמה. כך שברגע שלקוח רואה את המודעה שלכם הוא מקליק על המודעה ואתם משלמים את עלות הקליק.

למה העסק שלך חייב קידום ממומן?

אם העסק שלך הוא עסק קטן ומתחיל שאין לו תקציב מספיק לפרסום העסק והוא רוצה להגיע לקהל גדול ורחב של לקוחות שיכירו אותו, כדאי לו מאוד לעשות קידום ממומן. הודות לקידום ממומן ניתן לראות תוצאות מיידיות תוך זמן קצר כאשר העסק מופיע בתוצאות הראשונות של עמוד הגוגל עצמו למעלה או למטה. כך שכל גולש אשר נכנס למנוע החיפוש ומקליד שם של מוצר או שירות יכול לראות אתכם בתוצאות. חשיפה זאת עוזרת עד מאוד לעסק וזאת מכיוון שרוב קהל הלקוחות נמצא ברשתות החברתיות ובפרט במנוע החיפוש גוגל. אומנם על החברה לשלם כסף עבור הפרסום אשר נקבע מראש, כך שכל מי שלוחץ על המודעה ונכנס לאתר מחייב את בעל העסק בשקלים פר הקליק בהתאם לנתונים השונים אשר משפיעים על מחיר הקליק.

מתי עסקים משתמשים בקידום ממומן?

קידום ממומן היא הדרך המהירה והיעילה להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים דרך האינטרנט תוך זמן קצר. לכן רוב העסקים המתחילים או אפילו עסקים ותיקים אשר מעוניינים לשווק מוצר או שירות חדש משתמשים בדרך זאת למטרותיהם האישיות. באמצעות הקידום הממומן ניתן ליצור מבצעים שונים בין אם זה מבצעי חגים, מבצעים בעונות שונות ועוד, לצאת עם מוצר חדש או שירות חדש ולהחדיר אותו לשוק, ליצור תנועה מהירה לאתר או אפילו לידע את הלקוחות שלכם על פעילויות שונות שאתם מתכוונים לעשות בזמן הקרוב. הקידום עוזר למקד את הפרסום באמצעות מיקום גיאוגרפי מדויק ומילות מפתח שאתם בוחרים בהתאם לימים ולשעות שאתם מעוניינים שהמודעה שלכם תופיע בתוצאות החיפוש. מעבר לכך ניתן לעקוב אחר הצלחת הקמפיין, לייעל אותו ואף לשפר את אחוזי ההמרה והחזר ההשקעה מדי יום.

מהי עלות קמפיין ממומן?

עלות הקמפיין הממומן משתנה בהתאם לתחום בו אתם מפרסמים. העלות של מילות החיפוש משתנה בהתאם לאזורים בהם מתפרסמת המודעה וכן לתחומים השונים. עלות קליק יכולה לנוע מעשרות אגורות עד לשקלים. ככל שמילות החיפוש הן שכיחות יותר כך עלות הקליק גבוהה יותר. לכן חשוב לבדוק את עלות הקליק ולעקוב אחרי תוצאות הקמפיין ובמידת הצורך יש לשנות עת הקמפיין ולייעל אותו על מנת שנוכל לקבל מחיר לקליק נמוך יותר. ככל שתשקיעו יותר זמן בקמפיין שלכם כך תראו תוצאות מהירות ותקבלו טלפונים מלקוחות שונים והכי חשוב תראו תנועה מהירה אל אתרכם.

האם קידום ממומן זה רק לעסקים קטנים וחדשים?

הקידום הממומן מתאים לא רק לעסקים קטנים ומתחילים למיניהם, אלא גם לעסקים בינוניים וגדולים יותר. כל עסק חייב לפרסם את עצמו על מנת להמשיך ולהגדיל את הכנסותיו וכן להגיע ללקוחות חדשים. באמצעות הקידום הממומן ניתן לא רק להחדיר מוצר או שירות חדש אלא גם לעשות מבצעים שונים, להגדיל את התנועה הקיימת לאתר שלכם ואף להמשיך ולפרסם את העסק שלכם על מנת שיכירו אותו עוד ועוד לקוחות שונים. מה שטוב בקידום הממומן שאתם אלו שקובעים את התקציב שלכם, אם אתם עסק קטן תקציבו תקציב נמוך יותר אך אם אתם עסק בינוני תוכלו להשקיע קצת יותר על מנת לראות תוצאות בפועל. לכן כחלק משיטות השיווק והפרסום שאתם משתמשים בהם לצד השיווק בערוצי התקשורת המסורתיים, חשוב מאוד להשקיע כמה שיותר בשיווק הדיגיטלי שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ודוחק את הערוצים המסורתיים שאנו מכירים.

למה כדאי לכם להשתמש בקידום הממומן?

הודות לקידום הממומן תוכלו ליהנות מיתרונות רבים שלא תמצאו בשיטות שיווק ופרסום אחרות הקיימות בשוק.

יתרונות הקידום הממומן כוללים:

תוצאות מיידיות – הודות לקידום הממומן תוכלו ליהנות מתוצאות מהירות ללא כל השקעה כספית גבוה או ביצוע פעולות שיווקת אגרסיביות על מנת לראות תוצאות. התוצאות מתקבלות מהרגע שאתם מתחילים להריץ קמפיין לאוויר.

יעילות – באמצעות כלים סטטיסטיים שונים ניתן לאמוד את הצלחת הקמפיין. מרגע התחלת הקמפיין אנו מקבלים מידע רב על מילות המפתח השונות, כמות כניסות הגולשים, הזמן שהם שוהים באתר ועוד נתונים נוספים. נתונים אלה עוזרים לנו לדעת אם הקמפיין מצליח או שיש צורך לשנות את המודעות על מנת לקבל תנועה גדולה יותר אל האתר.

תקציב בהתאמה אישית – התקציב הקמפיין עצמו ניתן לשליטה בהתאם לצרכים האישיים שלנו. כלומר אנו קובעים מראש את התקציב שאנו רוצים להקציב לקמפיין. את התקציב ניתן להגדיל או להקטין בהתאם לכמות הקליקים המתקבלת. כך שאם המטרה שלכם היא כניסות מרובות לאתר תוכלו לעשות זאת עם התקציב שהקצבתם ולאחר שהגעתם ליעד תוכלו להוריד את הקמפיין.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

ייעוץ חינם!