בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס איכותית מתחילה בהבנה שאתר אינטרנט הוא כלי מקצועי חיוני לכל בית עסק. האתר שלכם ישמש את הלקוחות שלכם כדי לאתר אתכם, להכיר את השירותים שלכם ולקבל מידע מפורט אודות המוצרים שלכם, הוא משקף את התדמית שלכם והוא למעשה הפנים שלכם ברשת. החלטתם להקים אתר אינטרנט? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בונים אתרים מקצועיים שעובדים בשבילכם. אנחנו כותבים קוד איכותי, בונים תבנית עיצוב וכותבים תוכן בהתאמה מושלמת לעסק שלכם.

בסטודיו שלנו יוצרים אתרי אינטרנט משלב התכנון והאפיון, דרך העיצוב ובניית התוכן ועד לפיתוח וכתיבת הקוד. האתרים שלנו נבנים מתוך מחשבה עסקית על הצרכים שלכם והם משמשים ככלי עבודה איכותי, זמין ויעיל ללקוחות שלנו.​

האתר שלך הוא העסק שלנו

תחום בניית האתרים מורכב מכמה תחומי משנה שכל אחד מהם הוא קריטי ומשמעותי להצלחתכם: פיתוח ובנייה בפועל של האתר באמצעות כתיבת קוד ושימוש בפלטפורמה מתאימה (כמו וורדפרס), עיצוב אתר אינטרנט ויצירת ממשק משתמש, מיתוג ונראות שתואמים את תחום העיסוק שלכם ומציגים את המידע באתר ברוח המיתוג הקיים וכמובן, יצירת תוכן איכותי שמורכב מטקסטים איכותיים, תמונות, סרטונים ועוד. אתר אינטרנט איכותי הוא למעשה אתר שמשלב את שלושת התחומים בצורה מושלמת ונותן מענה מבחינת נראות ונוחות השימוש, העברת המסרים ובסופו של דבר – יצירת תנועה לעסק לפי המטרות שהוגדרו.

בניית אתרים לעסקים

כל עסק צריך אתר אבל לא כל אתר מתאים לכל עסק. אתר אינטרנט לעסק הוא כלי עבודה חיוני ומעבר לעובדה שהוא מהווה כרטיס ביקור וחלון ראווה לעסק שלכם יש לו גם מטרות עסקיות ושיווקיות שונות ייחודיות לכל עסק. גיוס קהלים חדשים, איסוף לידים, ביסוס המותג, הענקת ערך ללקוחות – כל אלו הן מטרות שיקבעו בשלב התכנון ויבואו לידי ביטוי בצורה מושלמת באתר שלכם.

אתר אינטרנט שאין לו מטרה עסקית מוגדרת לא יכול להשיג אותה וזו סיטואמציה מאוד מתסכלת עבור בעלי עסקים. אנחנו שומעים הרבה על אנשים שהשקיעו כסף וזמן בבניית אתר אבל הוא לא משמש אותם או שאינו מביא את התוצאות הרצויות ולכן חשוב לנו להסביר: בבניית אתר לעסק חשוב לשלב אסטרטגיה שיווקית, ניתוח קהל והגדרת מטרות לצד יכולות עיצוב ופיתוח – שילוב נדיר שלא כל חברה לבניית אתרים יודעת להציע כיום.

אנחנו מביאים איתנו ידע עסקי ושיווקי נרחב, נסיון בתחום המכירות וגם מקצועיות ונסיון רב בתחום בניית האתרים וזה היתרון שלנו על פני כל חברה אחרת.

בניית אתר וורדפרס

וורדפרס היא פלטפורמה מתקדמת לבניית אתרי אינטרנט. אנו בונים ומעצבים אתרי וורדפרס למעלה מעשור ומכירים את המערכת של וורדפרס בצורה מושלמת. יש לנו ניסיון עשיר בפיתוח אתרי אינטרנט מורכבים, פיתוח אזורים אישיים, אינטגרציה עם מערכות שונות, התממשקות ל- CRM ועוד.

לבניית אתרי וורדפרס יתרונות רבים והיא המערכת המובילה כיום בעולם כולו לבניית אתרים. היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא נוחות הקידום בגוגל (SEO). אתרים שמבוססים על הןןרדפרס בנויים בצורה הנכונה מבחינת מבנה הקוד, נטענים במהירות, מותאמים לכל מסך וניתן לעשות בתוכם שימוש בתוספים שונים לקידום ואופטמיציזציה.

יתרון נוסף הוא היכולת להשתמש בתוספים לביצוע להצגת תוכן, לבניית איזורים אישיים באתר, להצגת תמונות, סרטונים ועוד. חשוב לדעת שוורדפרס החלה כמערכת בלוגים ולכן יכולות ניהול התוכן שלה מעולות והיא מאפשרת לבעלי האתר להזין תוכן באופן עצמאי .

תהליך בניית אתר אינטרנט

הדבר הכי חשוב שצריך לזכור לגבי תהליך בניית אתרי אינטרנט הוא שמדובר בפרוייקט חשוב שדורש תשומת לב, מקצועיות ואנרגיות טובות. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל תהליך העבודה בשיתוף פעולה בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר – אתר אינטרנט שמייצג את העסק שלך באופן מקצועי וכזה מייצר תנועה של לקוחות.

אנו מציעים מגוון אתרי אינטרנט בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל עסק כאשר ההצלחה שלכם עומדת לנגד עיננו וכמובן שההתקשרות ביננו לא מסתיימת כאשר האתר בנוי אלא רק כאשר המטרות המקצועיות והשיווקיות הושגו.

תכנון ואפייון אתרים

תהליך בניית האתר מתחיל כמובן בתכנון. כאשר מתכננים אתר אינטרנט יש לקחת בחשבון נושאים שונים ולשאול שאלות שיובילו אותנו לתוצאה המושלמת, כמו למשל: מי הקהל? מה המטרה העסקית? מהי הפעולה שנרצה לראות את הגולשים מבצעים כמו לידים, רכישות, צפיות בסרטונים וכו'. תהליך התכנון והאפיון כולל חשיבה תאורטית על כל התחומים הללו ולאחריה תכנון מבנה כללי שמיישם את המטרות שהגדרנו ומפרט כל חלק באתר ואת התפקיד שהוא צריך למלא. למשל: כפתור התקשרות הכולל טקסט מניע לפעולה, תצוגת מוצרים עם סינון לפי קטגוריות חשובות, מסרים חשובים שמוצגים לגולשים באופנים שונים ועוד.

לאחר שבנינו תרשים כללי שמכיל בתוכו את המידע הזה ניתן לעבור אל השלב הבא – העיצוב.

עיצוב אתרים

עיצוב האתר שלכם הוא חלק חשוב ומהותי מאוד בתהליך. הוא מאגד בתוכו את המטרות העסקיות, את השאיפות שלכם לעתיד, את האופי של העסק שלכם וגם את המחשבה שהשקעתם בניתוח הקהל שלכם והדרך שבה בחרתם לפנות אליו. כאן יבוא לביטוי סגנון העיצוב שאתם מעדיפים בשילוב עם המידע שנאסף בשלב האפיון והמבנה הבסיסי שעבדנו עליו בשלב הקודם יתחיל לקבל צורה וצבע. כאן חשוב לנו להדגיש את נושא הרספונסיביות – או במילים פשוטות יותר היכולת של האתר שלכם להראות מושלם בכל מסך ובכל מכשיר שבו יציגו אותו.

בשלב הזה נתכנן את ממשק המשתמש ונדאג ליצור אותו בצורה שתהפוך את האתר לנוח ומזמין. הסטטיסטיקה היום מראה שרוב הגולשים יגיעו לאתר שלכם באמצעות סמארטפון ולכן חשוב מאוד להתעכב על הנראות של האתר במסך קטן וצר ולא להסתפק באתר שנראה מרהיב על מחשב שולחני אך נראה מסורבל ולא מזמין בטלפון הנייד. בסיום השלב הזה ניצור עבורכם קובץ עיצוב שמדמה את האתר.

את קובץ העיצוב אנחנו בונים באמצעות תוכנה גרפית ואתם מקבלים הדמיה של המסכים והאלמנטים השונים באתר ולמעשה כאן אתם נדרשים לאשר את העיצוב ולתת את האות שתעביר אותנו לשלב הבא – הפיתוח.

פיתוח אתרי אינטרנט

שלב הפיתוח הוא למעשה השלב שבו אנחנו לוקחים קובץ עיצוב דומם והופכים אותו לאתר אינטרנט חי ודינמי. רוב האתרים כיום נבנים על פלטפורמות קיימות כמו וורדפרס שהיא הפלטפורה המומלצת לבניית אתרים מסיבות רבות. וורדפרס היא פלטפורמה שמאגדת בתוכה קודים אשר מרכיבים את האתר. אנחנו מפתחים תבניות וורדפרס מהבסיס. כל לקוח שלנו מקבל תבנית עיצוב שתואמת את קובץ העיצוב ונותנת מענה לכל סוג של דף באתר: דף תוכן, דף מוצר, טופס יצירת קשר וכו'.

בשונה מתבניות וורדפרס שניתן לרכוש או להוריד בחינם, כאן מדובר בפיתוח תבנית באופן מקצועי ובהתאמה אישית וזו כמובן רמה אחרת של ביצועים והתוצאות בהתאם. אז אם כל אחד יכול לקחת תבנית וורדפרס קיימת ולהחליף בה תמונות וטקסטים, למה אתם צריכים אותנו? מכיוון שתבנית וורדפרס מוכנה לא מאפשרת לכם חופש ביצוע ושליטה בתכנים, לא ניתן לעצב אותה בצורה שונה וגם האפשרות לקדם אתר כזה באופן אורגני בהמשך הדרך מצומצמת.

שלב הפיתוח הוא למעשהב שלב בניית האתר בפועל ובסופו תוכלו לבקשר באתר, לצפות בו בכל מסך או מכשיר ולהזין אליו את התוכן.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

התוכן באתר שלכם הוא אחד המרכיבים הכי משמעותיים בו והוא יכריע את הכף בכל הקשור להצלחת האתר שלכם בשתי הזירות הכי חשובות: קידום אתרים במנועי החיפוש וההנעה לפעולה של הגולשים באתר. ולמה הזכנרו את מנועי החיפוש ראשונים? כי ביום שבו האתר שלכם יעלה לאויר הראשונים לצפות בתוכן שלו הם העכבישים של גוגל – אותם רובוטים שסורקים את התוכן ומדרגים אותו לפי איכות, רלוונטיות ועמידה בדרישות SEO רבות ושונות. כתיבת תכנים איכותית, מעמיקה ומקצועית תשפיע על דירוג האתר ועל המיקום שלו בתוצאות החיפוש, מה שיוביל תנועה טבעית של גולשים וליצירת המרות – אותן מטרות שהגדרנו בשלב האפיון.

אסור לשכוח שבסופו של דבר הגולשים הם אלה שיצרכו את התכנים ולכן כל המידע שאספנו עליהם בתהליך האפיון יקבע איך ננסח את התוכן, איך נציג אותו ואיך נגיש אותו באתר. חשוב להבין שהתוכן הוא המלך – איכות האתר וההצלחה שלו תלויות ברמת התכנים וצריך להשקיע בהם בהתאם.

מהו סוג האתר שאתם צריכים?

לפני שנתחיל בבניית אתר האינטרנט נחליט יחד מה הדרך הנכונה עבור העסק שלכם. ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט כמו אתרי תדמית, אתרי תוכן ומידע, חנויות מקוונות, קטלוגים, פורטפוליו ועוד.

נשמח לסייע לכם להבין מהו סוג האתר הנכון עבורכם, כזה שיסייע לכם להשיג את המטרות העסקיות שלכם בצורה הטובה ביותר ויתאים ליכולות העסקיות שלכם מבחינת תקציב והשקעה נדרשת. זוהי שאלה שיש לגשת אליה ממש בתחילת התליך ועוד לפני שלב האפיון. כדי לקבל החלטה נכונה נפרטי כאן אילו זוגים של אתרי אינטרנט אנחנו בונים.

אתר תדמית לעסק

זהו אתר קטן שמטרתו לשדר איכות ומקצועיות של עסק, לפרט את תחומי הפעילות והיתרונות היחסיים שלו על פני המתחרים. כשבונים אתר תדמית יש לשים דגש על אפיון ועיצוב כדי לשדר תדמית גבוהה, ולהעביר מסרים מדוייקים עבור העסק שלכם מול המתחרים שלו. אתר תדמית הוא כרטיס הביקור שלך, חלון ראווה של העסק והוא משמש כמקור לגיוס לקוחות חדשים.

אתר מסחר אלקטרוני E commerce

אתר מסחר אלקטרוני E commerce הוא אתר מכירות שבו ניתן לרכוש מוצרים או שירותים באופן ישיר. הקמת אתר מסחר אלקטרוני דורשת אפיון מדוייק וניתוח שוק מעמיק. כמו כן באתרי חנות יש צורך בהתממשקות לאפליקציות חיצוניות כמו שירותי סליקה, חשבוניות דיגיטליות, מערכת ניהול מלאי, חברות משלוחים ועוד ספקים חיצוניים על מנת לאפשר לכם להנות מתהליך מכירה אוטומטי באתר.

הקמת בלוג מקצועי

הקמת אתר בלוג משלכם היא פעולה שיווקית שתביא תוצאות לטווח ארוך. בלוג מקצועי הוא דרך מצויינת לארגן תוכן באתר, להנות מטראפיק ומהצבת באנרים פרסומיים אך המטרה השיווקית העיקרית היא ביסוס המעמד שלכם כסמכות מובילה בתחום העיסוק שלכם, כזו שאחרים נכנסים לבלוג שלה כדי ללמוד ולהעשיר את הידע שלהם. הקמת בלוג מקצועי מתאימה ליוצרות ויוצרים, לבעלי עסקים אשר מתמחים בתחום עיקרי ועוד.

אתר פורטפוליו – תיק עבודות

בניית אתר אינטרנט לפורטפוליו – תיק עבודות מתאימה בעיקר לעוסקים בתחומי עיסוק שנדרשים להציג תיק עבודות. צלמים, מעצבים ואדריכלים, עוסקים בתחום הבניה ועוד. אתר פורטפוליו מציג יותר תוכן ויזואלי כמו תמונות או סרטונים ופחות תוכן אך האופן בו מוצג ומסודר התוכן, העיצוה וממשק המשתמש קריטיים להצלחת האתר ולהתקדמות שלו.

הקמת דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שהגולשים מגיעים אליו בלחיצה על קישור או הפנייה ממקור פרסומי כמו קמפיין, באנר או קוד שניתן לסריקה. תפקידו של דף הנחיתה הוא לספק מידע ממוקד ולהניע את הגולש לפעולה במהירות, בד"כ מדובר בהשארת פרטים או ברכישה מיידית של מוצר. דף נחיתה יכול לשמש לקוחות ללא אתר או כאלה שמפרסמים שירות או מוצר ספציפי בקמפיין נפרד.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

כשבוחרים חברה שתבצע עבורכם את כל השלבים בבניית אתר האינטרנט שלכם חשוב לזכור שהתהליך הזה ידרוש שיתוף פעולה, זרימה וחיבור וכמובן יכולות מקצועיות בשילוב ידע ונסיון. אם תבחרו נכון כנראה שזה יהיה קשר ארוך טווח שיתפתח עם השניםמכיוון ככל שהעסק שלכם יגדל – כך גם הצרכים השיווקיים שלכם. אנחנו מציעים לכם שילוב של ידע עסקי ושיווקי, יכולות טכניות גבוהות, נסיון רב ומעל לכל – שירות מקצועי ואדיב.

נשמח ללוות אתכם בתהליך, לייעץ, לתכנן וליצור יחד את אתר האינטרנט הבא שלכם.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

ייעוץ חינם!