תפיסה עסקית עם בניית אתרי אינטרנט לעסקים

בניית אתרי אינטרנט לעסקים

מה חשוב לדעת על בניית אתרי אינטרנט לעסקים?

בניית אתרי אינטרנט לעסקים שונה באופן מהותי מבנית אתרים למטרות אחרות. כאשר בוחרים חברה לצורך בניית אתרי אינטרנט חשוב מאוד להיות ברורים לגבי הצרכים והציפיות. בניית אתרי אינטרנט – שם לתחום כללי מאוד אשר מתייחס לכל סוגי האתרים הקיימים – בלוג אישי, דף נחיתה, אתר תדמית, אתר חנות למסחר אלקטרוני ועוד. כמובן שלא כל אתר מיועד לשימוש עסקי וכאשר ניגשים למשימה של בניית אתר לעסק ישנם מספק פרמטרים שצריכים להילקח בחשבון. אם אתם מתכננים להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלכם ישנן שאלות חשובות שעליכם לתת להן מענה. למשל, מהם הצרכים היחודיים של עסקים ברשת? מה מאפיין אתר אינטרנט עסקי? על מה חשוב להתעכב ועל מה אסור לכם לוותר – כל התשובות בפוסט הבא.

אתר שמותאם למאפיינים של העסק שלך

רשת האינטרנט היא הזירה המרכזית בה מתנהלים חיינו בכל המישורים והתחומים. אנו נעזרים בה בקבלת החלטות, מבצעים רכישות ואפילו מנהלים דרכה את חיי החברהשלנו. לעסקים, שימוש נכון ברשת האינטרנט יכול להיווות גורם מכריע בהצלחתם וביכולתם לשרוד לאורך זמן.

עסקים אשר מתפעלים אתרי אינטרנט זוכים מצד אחד לחשיפה עצומה ויכולים להגיע באמצעותם לקהל יעד מגוון אך מנגד הם עלולים לקבל החלטות שגויות שיובילו לכשלון שמתבטא באתר לא נוח לשימוש, אתר לא ידידותי או לא מעוצב שישיג עבורם את התוצאה ההפוכה בדיוק. ההשקעה באתר אינטרנט אינה כרוכה בהכרח בהוצאה כלכלית גדולה במיוחד ותתפלאו לגלות – רוב העסקים נכשלים כבר בשלב תכנון האתר שלהם עוד הרבה לפני שלב הביצוע.

על מה אסור לכם להתפשר כשבונים אתר אינרנט לעסק?

האתר שלכם הוא חלון הראווה של העסק שלכם, הוא חזית בניין המשרדים שלכם והוא תגית המחיר על החליפה היוקרתית שלכם. כן, כל הדברים שבעבר הייתן משקיעים בהם כבעלי עסקים הופכים לפחות חשובים כשיש לכם אתר. מי שמבין בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים יודע שאם אתר האינטרנט שלכם נראה יוקרתי, נעים ומושך, אם השימוש בו נוח וההתמצאות בו קלה ואם הוא מניע את הגולש לפעולה שרציתם שיבצע – אלו הדברים שיובילו אתכם להצלחה.

כאשר בונים אתרי אינטרנט לעסקים חשוב מאוד לתכנן איזה רושם אנו רוצים ליצור, מה המסר שאנחנו רוצים להעביר ואיך נניע את הגולש שלנו לפעולה הרצויה.

מיתוג ויצירת תדמית עסקית חיובית

האתר שלכם צריך להיות מזוהה עם העסק ולכן עליו להתבסס על המיתוג הקיים ולהכיל מדיה איכותית אמיתית כמו תמונות של מוצרים, אנשי צוות, סרטוני תדמית וכו. נכון, לפעמים רואים אתר ממש מוצלח אצך המתחרה והנטיה הראשונית היא לרצות בדיוק כזה אך לעיתים מדובר בטעות. ככל שתחשבו יותר לעומק מה מייחד אתכם, איך הלקוחות שלכם מכירים אתכם ומה נכון בהתייחס למיתוג שלכם כך תקבלו תוצאה אמיתית ומדוייקת יותר.

מסר שיווקי ברור וחד

כאשר ניגשים למשימת בניית אתרי אינטרנט לעסקים חשוב לזכור שהאתר שלכם נועד לבסס תדמית אבל לא רק. הוא ישמש אתכם כדי למכור וכדי להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה מהירה וברורה. מה אתם מוכרים? מה הייחוד שלכם על פני המתחרים? למה דוקא אתם? את המסרים הללו יש לכם שניות ספורות להעביר בצורה טובה. הגולש הממוצע מוצף בפרסומות, תמונות ומסרים והוא מקדיש דקות בודות לשיטוט בכל אתר. הדרך הנכונה למשוך את תשומת ליבו ביא כמובן תוכן איכותי. לשם כך כדאי מאוד שתיעזרו בשירותיה של חברה אשא מתמחה בכתיבת תוכן שיווקי.

הנעה לפעולה

תכנון אתר אינטרנט עסקי מתחיל בשורה התחתונה. מה אנחנו רוצים שיקרה? מה המטרה שלנו? מסביב לה נבנה את התוכן, המבנה והנראות של האתר. בין אם מדובר ברכישה, שיחת טלפון או מילוי פרטים בטופס, כל אלו פעולות שהגולש צריך לבצע באתר ועלינו לחשוב כיצד נגרום לו לעשות זאת בטבעיות ובצורה נעימה. הנעה לפעולה היא תוצאה של תוכן טוב, של מסר שיווקי ושל מוצר איכותי והאתר שלכם צריך להציע לגולש שילוב נכון בין כל המרכיבים הללו.

בניית אתרים עם תפיסה עסקית

חברה לבניית אתרים אשר מתמחה בבניית אתרי אינטרנט לעסקים תדע כיצד ליצור שילוב בין הצרכים העסקיים שלכם לבין האתר שאתם חולמים עליו. כמובן שעבודה מול בונה אתרים שהוא ביצועיסט בלבד תהיה פחות נכונה במקרבה שכזה מכיוון שאין לו את הידע והנסיון הדרושים ליישום התובנות העסקיות באתר שלכם. אנו ב- Digidig מתאימים חבילות שיווק לעסקים וומתמחים בבניית אתרים לעסקים קטנים, חברות, עצמאים וארגונים.

אנחנו מבינים איך ליצור את השילוב המושלם בין צורך טכנולוגי לתפיסת עולם עסקית ומציעים לכם פתרון כולל – כל מה שדרוש לשיווק העסק שלכם ברשת. עבור עסקים קטנים ועצמאים בתחילת דרכם בנינו חבילת שיווק לעסקים המאפשרת לכם לצאת לדרך עם אתר מקצועי, דף פייסבוק עסקי, תוכן וקידום בתשלום סכום חודשי סביר ונוח וליהנות מכל המוצרים כבר מהיום הראשון.

בונים אתר לעסק? משדרגים אתר לחברה? פותחים עסק או משיקים מוצר חדש לגמרי? אנחנו ב- Digidig מציעים לכם את כל פתרונות השיווק לעסק שלכם ומתאימים עבורכם אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם עם כל המעטפת הדרושה ולכם נותר רק להשקיע בעסק שלכם ולהתפנות להצלחה.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם