תפוצת פוסטים, לייקים וקידום ממומן בפייסבוק

פירוט נתוני קידום ממומן בפייסבוק

כמה לייקים יש לכם בדף העסקי? זה לא באמת משנה. כמות הלייקים שלכם אינה מעידה בשום צורה על נתוני החשיפה של הדף. המקור לטעות הנפוצה טמון בשינוי שעברו הדפים העסקיים בפייסבוק. בתחילת הדרך, הרשת החברתית הציגה לכל גולש את התוכן מהדפים שקיבלו לייק ללא סינון.

לאחר מכן נוספה האפשרות לתת לייק אבל לבטל את הצפיה בתוכן – כלומר לא לראות את הפוסטים שמפורסמים בעמוד כלל ולהיפך. איסוף לייקים היא פעולה שרבים מבזבזים עליה זמן רב בעוד שהדרך העיקרית לאסוף לייקים משמעותיים בדף שלכם היא לפרסם תוכן איכותי שיגרום לגולשים להגיב אליו באמת.

איך תדעו שהגולשים מגיבים לפוסטים שלכם?

אם אתם רוצים לקבל מידע אמיתי על נתוני הצפיה בדף, פעולות שבוצעו וגולשים שגילו עניין בפוסטים שלכם. כדי לברר מה התפוצה של פוסט בדף העסקי לחצו על הקישור שנמצא ליד כפתור הלייק וצפו בנתוני הפוסט. פייסבוק מציעה לכם מידע מפורט אודות הפוסט שלכם והתגובות שהוא מקבל.

לאחר לחיצה על הקישור יפתח חלון שיפרט עבורכם את נתוני התפוצה של הפוסט בהתייחסות לארבעה פרמטרים עיקריים: מספר האנשים שהגעתם אליהם, כמות הלחיצות על פוסט, רגשות, תגובות ושיתופים וגם המספר הכולל של צפיות בסרטונים ופרטים על התנהגות הצופים.

נתונים אלו מאפשרים לכם לקבל תובנות חשובות על הפוסטים שלכם ולשפר את נתוני הצפיה בהם בהתאם. הפירוט מציג את האינטראקציות שאינן לייקים, תגובות או שיתופים. האינטראקציות האפשריות כאן משתנות לפי סוג הפוסט והן מחולקות לפי 'לחיצות על קישור', 'צפיות בתמונה', וכמובן 'ניגוני סרטון'.

פירוט נתוני הצפיה והמעורבות בפוסט

פייסבוק יוצרת עבורכם פילוח של הגולשים שראו את הפוסט בעמוד העסקי שלכם וגם את כמות השיתופים שנעשו לפוסט ואת התגובות שקיבלתם בהם. כל שיתוף של פוסט יוצר "סיפור פייסבוק" חדש ומקבל חשיפה ומדדים משל עצמו. בדגמא המצורפת ניתן לראות שכמות הלייקים בפוסט היא 31 בעוד שבשיתופים ישנם 70 לייקים נוספים, סה"כ 101 לייקים.

מדד נוסף וחשוב לא פחות שפייסבוק מספקת לנו הוא ה"משוב השלילי" שקיבל הפוסט שלכם. האפשרויות בחלק זה הן הסתרת הפרסום הספציפי, הסתרת כל הפרסומים של הדף העסקי, דיווח על הדף כמפרסם דואר זבל והסרת הלייק מהדף.

ניהול מקצועי של דף פייסבוק עסקי

לסיכום, דף פייסבוק עסקי הוא כלי שיווקי מעולה כאשר יודעים כיצד להשתמש בו ולהפיק תועלת מהנתונים שהוא מספק. אנו ב-Digidig מתמחים בניהול מקצועי של דפי פייסבוק עסקיים, ניהול קמפיינים חברתיים, קמפיינים של פרסום ממומן בפייסבוק ועוד. אם כבר הבנתם שניהול דף עסקי בפייסבוק זה עסק למקצוענים פנו אלינו ויחד ניקח את העסק שלכם למעלה.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם