מהו תהליך העבודה בבניית אתרים ולמה הוא כל כך חשוב

תהליך עבודה בניית אתרים

מהו תהליך העבודה בבניית אתרים ומה החשיבות שלו? מדוע חשוב להתעכב על כל שלב ולתת לו את מלוא תשומת הלב ואיך כל זה משפיע על הגולש באתר שלכם? התשובות לשאלות אלו ועוד בפוסט הבא.

נתחיל באפיון האתר שלכם

השלב הראשון בתהליך בניית אתרים הוא אפיון האתר שלך. אפיון אתרים משלב בין המטרות העסקיות, היכולת הטכנולוגית וצרכי המשתמשים יחד עם מגבלות התקציב בשלב האפיון ננתח את העסק שלך, את המגמות בשוק ואת פעילותם של המתחרים ונגדיר מטרות ואסטרטגיות שיווקיות. לאחר מכן נגדיר מטרות ברורות שינחו אותנו בתהליך העבודה. לאחר שנגדיר את המטרות והיעדים נוכל להתקדם לבחירת עיצוב ולתכנון חוויית המשתמש.

יצירת חוויית משתמש

בתכנון חווית משתמש נשים דגש על הלקוחות שלכם ועל קהל היעד. לפי הגדרת הקהל וההעדפות שלו נוכל לתכנן את המרכיבים העיקריים של האתר – תוכן איכותי, שימושיות והתאמה טכנולוגית מקסימלית. תוכן איכותי, עדכני ושיווקי אשר מותאם לקהל היעד מבטיח לכם העברת מסרים ברורה ויעילה ויצירת הנעה לפעולה. שימושיות היא השם הכללי לנוחות השימוש ווהתפעול של האתר שלכם ושל הזרימה בו. המטרה להוביל את הלקוח למידע שהוא מחפש בנוחות ובקלות ולעודד אותו ליצור קשר או לבצע רכישה. התאמה טכנולוגית לקהל שלכם נובעת מאפיון הקהל – גיל, שימוש ברשתות חברתיות, היכרות עם אתרים מתקדמים , גדלי מסכים ומכשירים נפוצים ועוד. לאחר שנבין מי הקהל נוכל להתאים את האתר אליו. כאן נכנסת החשיבות הגדולה של אתר רספונסיבי אשר מוצג בצורה טובה ויעילה בכל סוגי המסכים ומתאים את עצמו לרזולוציית המסך באופן אוטומטי.

עיצוב אתרי אינטרנט מקצועי

עיצוב אתרים הוא נגזרת של ניתוח המטרות והקהל בשילוב עם התאמה למגמות העיצוביות הקיימות שתחום שלכם ובעולם אתרי האינטרנט בכלל. עיצוב האתר יתבצע מתוך מחשבה על קהל היעד ועל האופן הטוב ביותר הבו ניתן לשווק את העסק שלכם באינטרנט, התאמה לכל סוגי המכשירים והמסכים וכמובן הקפדה על יצירתיות ומקוריוןת בתהליך. בשלב זה אשלב את בחירת המראה עם בניית קוד איכותי, HTML ו- CSS.

בניית אתרי אינטרנט איכותיים

בניית אתרים בפועל הוא השלב המכריע ביותר אשר מבטיח יציבות, קידום איכותי בגוגל ושמירה על רמת מקצועיות גבוהה. אני בונה אתרים תוך שימוש בקוד איכותי, שימוש מועט בתוספים חיצוניים ומשלבת פיתוח של אתרי וורדפרס בכדי להגיע למצב שבו כל אתר מעוצב ובנוי באופן ייחודי ומותאם אישית.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם