קידום ממומן אפקטיבי

קידום ממומן אפקטיבי

כדי לקדם קידום אפקטיבי בגוגל צריך לדעת לבנות מודעות בצורה איכותית. המודעה שלך היא מה שהלקוח רואה כאשר הוא מקיש את ביטוי החיפוש בגוגל לכן חשוב שהמודעה שלך תהיה מובנת ללקוח, קשורה לנושא, ומושכת ללחוץ עליה.

כאשר מקדמים בגוגל חשוב לזכור שאתר שמתאים לנושא לא רק מושך לקוחות אלא גם מתומחר זול יותר על ידי גוגל.

אספנו כמה טיפים חשובים לפרסום נכון בגוגל:

בנו דף נחיתה טוב

דף נחיתה הוא הדף איליו מגיע הלקוח לאחר שהקליק על ביטוי חיפוש בגוגל. דף נחיתה נועד לשכנע את הלקוח שאכן כדאי לו לפנות אליכם. אם אתם חברה שמפעילה גם כן חנות וירטואלית אז הדף נועד לשכנע את הלקוח להזמין אצלכם.

דף נחיתה טוב אמור לשדר אמינות. הרבה אנשים שמחפשים מוצר עדיין לא בטוחים שהם רוצים להזמין אותו בעצם ולכן על הדף גם “למכור” את המוצר.

אולם זכרו מטבע הדברים הלקוח חשדן כלפי מי שמנסה “למכור” לו, לכן הקפידו להביא מידע אמין ומקצועי ככל הניתן ועל ידי זה תרכשו את אמון הלקוח.

עקבו אחרי הקמפיין

מעקב אחרי הקמפיין עוזר לכם לגלות מהם הביטויים שעוזרים לכם ומהם הביטויים שאינם כאלה. נסו לנתח את התוצאות ולהבין מאילו ביטויים לקוחות חוזרים אליכם ומאלה לא, ולפי זה דעו באילו ביטויים להשקיע.

חשוב לדעת כי בדרך כלל לפרסום בגוגל לוקחים חברת קידום. חברת הקידום יודעת כמה קליקים נלחצו אולם היא איננה יודעת כמה עסקאות נסגרו בפועל, לכן חשוב שתהיו איתם בקשר ביום טוב כדי שהם יוכלו לשים יד על הדופק על הנתונים.

בחרו ביטויים בחכמה

לא כל ביטוי טוב לכם. מי שמחפש ביטוי מסוים גם אם הוא קשור לנושא לא בהכרח יבוא לסגור אצלכם. השתדלו לפנות לאוכלסייה רלוונטית ככל הניתן. למשל מי שמחפש “חדר בריחה” מן הסתם לא יסע לתל אביב אם הוא גר בירושלים. לכן גם אם תקבלו הרבה קליקים שיעלו לכם כסף עדיין לא קבלתם לקוחות.

איך תסננו פניות כאלה?

ראשית: נסו להגדיר מקדם אזור. למרבה הצער בארץ המיקום נקבע על פי השרת שבדרך כלל יושב בתל אביב, ולכן זה לא עובד כל כך טוב.

שנית: הכניסו כבר בתיאור אותו רואה הלקוח את העובדה שאתם בתל אביב, וכך לקוח שלא מחפש בתל אביב – לא יקליק.

אם כל זה לא עזר אולי כדאי לבחור ביטוי אחר רלוונטי יותר. זוהי אחת הסיבות שכל כך חשוב לעקוב אחרי התוצאות בפועל בקידום ממומן ולא רק אחרי “כמה אנשים נכנסו למודעה”.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם