קידום אתרים ו-Wix

״אי אפשר לקדם אתרי ויקס״, פעמים רבות יצא לי לשמוע את המשפט הזה, בעיקר מלקוחות תמימים ששומעים את המשפט הזה ממקדמי אתרי פלטפורמות אחרות… אז מה נכון באמת?

אני אתחיל ואומר – כן! אפשר לקדם אתרי ויקס! לא רק שאפשר, גם לאתרי ויקס יש עדיפות במנועי החיפוש של גוגל.

מאיפה וויקס הגיעה לעולם?

וויקס (Wix) התחילו את דרכם אי שם ב-2006 במשרד קטן ברחוב החשמונאים בתל אביב.

וויקס הוקמה ע״י אבישי אברהמי, נדב אברהמי וגיורא קפלן. הרעיון להקים את חברת ויקס הגיע בעקבות ידיעה כי בניית אתר אינטרנט הינו דבר יקר ולכן הקימו את וויקס בשאיפה שכל אחד יכול לבנות אתר בחינם.

אם זה בחינם, אז למה אני צריך אתכם?

כמו כל דבר בחיים, כל דבר ניתן לעשות לבד ובחינם… אבל אנחנו בונים אתרים בצורה מקצועית. אנחנו מתעסקים בבניית אתרים על בסיס יומי, אנחנו חיים, נושמים ועוסקים כל יום בעיצוב אתרים. אנחנו לומדים כל הזמן ומתעדכנים בכל מה שחדש.

בניית אתרים ועיצוב אתרים זה החיים שלנו

למה אומרים שאי אפשר לקדם אתרי וויקס?

וויקס התחילה את דרכה כפלטפורמה ליצירת אתרים באמצעות פלאש. גוגל לא קוראת אתרי פלאש ולכן אי אפשר היה לקדם אתרים של ויקס בגוגל.

אבל, מאז עברו הרבה מים בעולם, וויקס השתפרו ברמות מטורפות, האתרים שנבנים בוויקס כבר מזמן לא נבנים באמצעות פלאש. וגם אנחנו יכולים לגלות לכם סוד קטן, לוויקס וגוגל יש שיתוף פעולה בו גוגל נותנת עדיפות לאתרי ויקס במנועי החיפוש של גוגל – כל עוד בונים אתר בצורה נכונה ומתאימה למנועי החיפוש של גוגל.

מה עדיף וורדפרס או וויקס?

וורדפרס הם מעולים, אין ספק! אפשר לבנות אתרים ברמה גבוהה מאוד. בניית אתר בוורדפרס היא באמצעות קוד.

לאחרונה וויקס השיקו את המוצר שלהם – וויקס קוד Wix Code.

באמצעות וויקס קוד ניתן לבנות אתר על ידי קודים. כלומר, כל מה שאפשר לעשות באתר בנבנה בוורדפרס, אפשר לעשות בוויקס וגם בפשטות יותר.

היתרונות של ויקס

קידום אורגני בגוגל

כמו שציינו, לוויקס יש העדפה בגוגל. בוויקס יש מערכת בה מתאימים את האתרים למנועי החיפוש של גוגל באופן מלא.

עיצוב אתר לכל סוגי העסקים

וויקס פונה לכל סוג של עסק קיים ומציעה לו אפשרויות רחבות להצגת תכנים וביצוע פעולות: חנויות אונליין, אתרים למוזיקאים, אתרים לנופש, אתרים לאירועים, אתרים למסעדות ועוד. כל עסק יכול לבנות אתר בוויקס.

אפשרויות נרחבות

מגוון אפשרויות לעיצוב האתר, גלרייה עם אלפי תמונות ווידאו, שיתופים, מדיות חברתיות ועוד.

אפליקצייה

לוויקס יש אפליקציה דרכה ניתן לנהל את האתר, לנהל קבוצות, לבצע תשלומים, אישורי הגעה לאירועים, רישום לשיעורים ועוד.

אתרים מאובטחים

האתרים שנבנים בויקס מאוחסנים בשרתים של ויקס. השרתים של ויקס מאוד מאובטחים. יש צוותים מיוחדים בוויקס של האקרים המנסים לפרוץ למערכת של ויקס (הם משלנו, לא לדאוג). ורק דואגים שהדבר הזה לא יהיה אפשרי.

רספונסיביות ונגישות

האתרים המעוצבים בוויקס מותאמים למחשבים ולניידים ונגישים (מומלץ לעשות הנגשת אתרים מול חברה מקצועית שעוסקת בנגישות אתרים על פי החוק).

בניית אתרים בחינם

יש לכם אפשרות לעצב עבורכם אתר ללא עלות. ויקס מציעים לכם טמפלטים מוכנים, גלרייה עם אלפי תמונות וסרטוני וידאו לשימושכם החופשי באתר.

אפשר לבנות אתר ללא קניית אחסון ודומיין וכך האתר שלכם לגמרי אתר בחינם!

בקיצור

  • אפשר לקדם אתרי ויקס
  • אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים. מי שחובב פלטפורמות אחרות – ינסה למשוך אתכם לפלטרומות האחרות, מי שאוהב ויקס – ימשוך אתכם לויקס
  • ויקס זו חברה ישראלית! כחול לבן! זו אחת הסיבות העיקריות שצריך לבנות אתר ולתרום ולפרגן לעסקים ישראליים.
מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם