קידום אתרים באמצעות תוכן

קידום אתרים באמצעות תוכן

קידום אתרים אורגני הוא למעשה קידום אתרים בדרך הטבעית. כאשר תוכן מקודם בגוגל ומגיע לדף ראשון ללא פעולות של קידום ממומן, עשרות קישורים אשר מפנים אליו ועבודה אינטנסיבית ומתמשכת של מקדם אתרים זה אומר רק דבר אחד – מדובר בתוכן איכותי. זהו למעשה המדד הטוב ביותר לאיכות התוכן באתר שלכם. איך מקדמים אתר באמצעות תוכן? מה חשוב לדעת ומה אסור לכם לעשות? התשובות בפוסט הבא.

איך מבצעים קידום אתרים באמצעות תוכן

כיום כבר ברור לכל מי שעוסק בקידום אתרים שתוכן איכותי הוא הדרך הבטוחה לדף ראשון בגוגל. התוכן הפך להיות הפרמטר המוביל בקביעת דירוג האתר וישנם פרמטרים שונים שנועדו למדוד בדיוק את השפעת התוכן על הגולש, את הרלונטיות שלו ואפילו את המטרה לשמה הוא נכתב. אם בעבר כתיבת תוכן באתר כללה חזרה אינסופית על ביטוי המיקוד בכל ההטיות האפשריות, כיום חזרה מיותרת ומוגזמת נחשבת בעיני גוגל להטרדה של הגולש ומביאה לוצאה הפוכה בדיוק. כמו כן החלוקה לפסקאות, כותרות משנה ושימוש בתמונות וסרטונים להעברת המסר נחשבת ידידותית יותר כלפי הגולש ולכן מקבלת מגוגל רוח גבית שמתבטאת בתוצאות החיפוש.

ולמרות כל זה, כתיבת תוכן בלבד אינה מספיקה. ישנם כללים בסיסיים בעולם ה- SEO שללא הקפדה עליהם פשוט לא תצליחו לקדם את התוכן שלכם. בפוסט הזה ננסה להסביר מה חשוב לדעת על כתיבת תוכן לקידום, מה הופך תוכן לאיכותי ואיך למצוא את האיזון המושלם בין שניהם.

ביטוי למיקוד ומילות מפתח

כתיבת תוכן איכותי לאתר אינטרנט מתחילה במחקר מילות חיפוש. זהו תהליך בו אנו בוחרים את המילים הרלוונטיות ביותר לתיאור המוצר, השירות או הרעיון המרכזי אותו אנו מקדמים. לשם כך עלינו להבין בצורה טובה ומעמיקה מה הנושא עליו אנחנו כותבים, באילו ביטויים אנשים משתמשים כדי לחפש אותו בגוגל ובחירת הביטויים שיש להם את נפח החיפוש הגדול ביותר באמצעות כלים שגוגל מעמידה לרשותנו. למשל, אם אנחנו רוצים לקדם עסק של אריזה וסידור בתים נבחר את תחומי הפעילות העיקריים כמו "מעבר דירה", "סידור בתים" ו"אריזת בתים", נבחן את נפח החיפוש של כל אחד מהביטויים ואת הצורות השונות שבהן הביטוי יכול להופיע. לדוגמא: "שירות אריזה למעבר דירה", "אריזה וסידור בתים" וכו'.

כותרות וחלוקה לפסקאות

את התוכן שנכתוב במאמר נחלק לפסקאות כאשר כל פסקה נפתחת בכותרת קצרה שמתארת את התוכן שלה. למשל – "מה כולל שירות אריזה למעבר דירה" ככותרת לפסקה שמפרטת את תהליך ההכנה, האריזה, סימון הארגזים למובילים וכו'. כאשר עושים קידום אתרים באמצעות תוכן לכותרות יש משמעות רבה מכיון שהגולש יכול לבחור איזו פסקה לקרוא ועל איזו לדלג בהנחה שהיא אכן מתארת את התוכן. גוגל מנתח את מבנה הכותרת אל מול התוכן של הפסקה וקובע באמצעותן את רמת הרלוונטיות של התוכן לגולש וכאשר הוא מגלה שהכותב בחר בכותרות מפוצצות שלא בהכרח קשורות לתוכן הבא אחריהן הדירוג של התוכן נפגע וכך גם היכולת לקדם אותו.

דחיסת מילות המפתח

קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן דורש דחיסה חזרה סבירה של ביטוי המיקוד בפוסט כולו. הביטוי למיקוד או מילת המפתח שהיא הנושא העיקרי של התוכן שלכם צריכה לחזור על עצמה בכמות סבירה ועל הביטוי המרכזי לבלוט אך כאן יש להיזהר מאוד מכיוון שחזרה על הביטוי הזה אפילו פעם אחת יותר מדי תגרום לתוצאה שלילית ובמקרים של חזרה מוגזמת תיתכן אפלו ענישה בצורת היעלמות מתוצאות החיפוש בגוגל. וכן, גוגל יודע לזהות הטיות לרבים, יחיד, עבר הווה ועתיד. אל תתגרו בגורל.

תוכן אכותי בעל ערך לגולש

קידום אתרים באמצעות תוכן זה לא סיפור גדול כל כך. אם נעצור רגע ונבדוק את הפרמטרים שציינו עד כה נראה שלא מדובר בדרישות קיצוניות ואפילו להיפך. אם נכתוב את התוכן שלנו במטרה לתת לגולש מידע אמיתי, טיפים בנושא מסויים, סקירה של שירות או מוצר ונעשה זאת ללא כוונות קידום מוגזמות נצליח לייצר תוכן איכותי שעומד בתנאים הללו למופת. כך למעשה יצרה גוגל מצב שבו התוכן באתר נחשב איכותי יותר כאשר הוא בעל ערך אמיתי לגולש וזה גם התוכן שזוכה לקידום במנוע החיפוש.

קידום אתרים באמצעות תוכן איכותי

לסיכום, כאשר המטרה בכתיבה היא SEO התוצאה היא תוכן שיש לו פחות ערך אמיתי לגולשים ומכאן שגוגל מחשיב אותו כפחות איכותי. הבחירה לקדם את האתר שלכם באמצעות חברה לקידום אתרים שאינה מספקת שירותי תוכן תתברר כבחירה שגויה לאורך זמן מכיוון שהיא לא מספקת מענה איכותי לצורך בתוכן טוב ואמיתי. הדרך הבטוחה לקדם את האתר שלכם בגוגל וגם לדאוג שישאר שם לאורך זמן היא ליצור מאגר גדול של תכנים איכותיים המתעדכנים באופן תדיר והופכים את האתר שלכם למקור מידע חיובי ושימושי לגולש. אין ספק, לכל מאמר צריך לבצע SEO מדוייק, לבחור את מילות החיפוש בקפידה ולקשר את התוכן בתוך האתר ומחוצה לו אבל זהו רק חלק קטן מהמשימה הראשית שאותה אי אפשר לבצע בהצלחה ללא שירות כתיבת תוכן.

שירות כתיבת תוכן של Digidig

אנו ב-Digidig מתמחים בכתיבת תוכן איכותי לאתרים ובעריכת תוכן קיים וחידוש שלו. אנחנו יודעים כיצד להפוך כל פוסט לכזה שהגולש יקרא, יגיב אליו ויבצע פעלה בעקבותיו ועדיין ישאר כזה שגוגל מגיב אליו בצורה חיובית. שירותי כתיבת ועריכת תוכן שלנו כוללים את כל הפעולות הבסיסיות של SEO ויוצרים עבורכם בסיס ל- קידום אורגני איכותי ולדירוג גבוה במנועי החיפוש.

זקוקים לתוכן איכותי באתר שלכם? רוצים למצוא את עצמכם בדף ראשון בגוגלצרו קשר עכשיו

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם