אנחנו יודעים קידום אורגני בגוגל ואיך עושים זאת נכון!

אנחנו יודעים קידום אורגני בגוגל

בשנת 2023 נראה שכולם עושים פרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני בגוגל, וזה לא רחוק מן המציאות שבכל יום נתון מתבצעות כ-3.5 מיליארד פעולות חיפוש וכל בעל עסק רוצים ליהנות מנתון זה.

אנחנו בסבן דיגיטל יודעים לבנות לכם קמפיין ממומן מא' ועד ת' שבאמת מביא תוצאות! נשמח אם תשאירו פרטים כאן או תתקשרו אלינו לייעוץ חינם, ונסביר לכם בדיוק איך אנו נגדיל את המכירות שלכם ונדאג לכמות לידים גדולה לעסק שלכם.

מהו קידום אורגני?

ברגע שהאתר שלכם עולה לגוגל בשלב הראשוני הוא נמצא מאוד רחוק מן העמוד הראשון, ותפקידו של קידום האורגני הוא לגרום לאתר שלכם לעלות למקומות הראשונים מתחת לשורת החיפוש בגוגל.

חשוב להבין, אם יש לכם חנות ברחוב אלנבי בתל אביב אזי כל מי שעובר ברחוב רואה אותו ויש סיכוי שיכנסו פנימה, אם אתר שלכם לא מקודם על מילות מפתח הסיכוי שיראו אותו הוא אפסי.

אם לא רואים את האתר שלכם אזי לא תקבלו לידים, ולא משנה כמה האתר מושקע או בנוי היטב.

קידום אתרים אורגני – איך עושים זאת נכון?

  • בניית אסטרטגיה
  • לעשות מחקר מילות מפתח, ולאחר מכן הזמנת תוכן איכותי
  • לקנות לינקים חיצוניים לאתרים מובילים, כי מה יותר טוב אם אתר מוביל ממליץ עליכם?
  • אופטימיזציה אופטימלית לעמודי האתר (תגיות מטא, חווית גולשים, מהירות ועוד..)

מה ההבדל בין פרסום ממומן לאורגני?

ההבדל המשמעותי הוא כלכלי + השקעה לאורך טווח. כאשר אתם עושים קידום ממומן (PPC) התוצאות הן מיידיות בתנאי אתם יודעים איך עושים זאת נכון. אך ברגע שעצרתם את הקמפיין והפסקתם לשלם לגוגל לידים לא תקבלו יותר.

וכמובן אסור לשכוח לשלב את הפרסום האורגני והממומן עם פרסום ברשתות החברתיות, אימייל מרקטינג

לעומת זאת כאשר אתם עושים קידום אורגני (SEO), קרוב לוודאי שלא תקבלו לידים בטווח המיידי אבל כאשר תגיעו למקומות הראשונים בדף הראשון בגוגל תקבלו אינספור לידים בחינם!

אפשר להשוות את זה לפרדס, כאשר אתם הולכים לחנות אתם תקבלו במיידי קילו תפוזים אם תשלמו 6 שקלים. אך אם תשתלו עץ אזי תקבלו עשרות ק״ג למשך אינספור שנים.

אנחנו בכל אופן ממליצים לרוב לשלב פרסום אורגני וממומן באחוזים משתנים בהתאם לתקציב והצרכים שלכם.

אנחנו ב-Digidig שיווק דיגיטלי לעסקים נשמח מאוד לבדוק את המיקומים של אתרכם ולבנות יחד איתכם אסטרטגיה שתביא תוצאות! השאירו פרטים או חייגו אלינו לייעוץ חינם.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם