פרסום ממומן בפייסבוק

הגברת חשיפה בפייסבוק עם פרסום ממומן

פרסום ממומן בפייסבוק הפך להיות חלק בלתי נפרד ואף עיקרי מאוד מרשימת כלי הפרסום של כל איש שיווק. כל בעל עסק או חברה, משווק או מפרסם מבין את הכוח של פרסום ממומןן בפייסבוק ואת היתרונות הרבים שלו. אך למרות שהפסום הממומן בפייסבוק זמין לכל אחד ונראה קל מאוד לביצוע הדבר אינו כל כך פשוט. למעשה, פרסום ממומן שלא מבוצע ומנוהל בצורה מקצועית עלול לגרום לנזק ולבזבוז של זמן ומשאבים.

אנו בסטודיו אפ מתמחים בניהול דפי פייסבוק עסקיים ובביצוע קמפיינים ממומנים בפילוח מדוייק לקהלים שונים. וכמו בתחומים אחרים גם פה, הנסיון עושה את ההבדל וכיום אנחנו יודעים גיצד ליצור עבור העסק שלכם את תכנית השיוק הטובה ביותר בפייסבוק. אנחנו נעניק לעסק שלך, בין אם הוא מוכר שירותים או מוצרים את החשיפה הטובה והאיכותית ביותר ונמקד אותה לקהל היעד שלך.

למה לעשות פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק הוא צורך בסיסי של כל עסק. עוד לפני הרצון שלכם להגיע לחשיפה מטורפת עליכם לדאוג לנראות הבסיסית, לפרטי ההתקשרות, לדף אודות ולמדיה שאתם בוחרים להעלות אל הדף. רק בשלב השני תוכלו לגשת לביצוע פרסום ממומן וליהנות מהיתרונות שלו. פייסבוק מאפשרת לכם להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה טובה ואיכותית ובעזרת פרסום ממומן לחשוף אליהם קהל גדול וממוקד. חשוב להדגיש כבר עכשיו – פרסום בפייסבוק לא יגרום לתיבת המייל שלכם לקרוס או לטלפון שלכם לצלצל ללא הפסקה אבל הוא בהחלט יביא אליכם לאורך זמן לקוחות פוטנציאלים אמיתיים שמחפשים בדיוק את מה אתם מציעים.

מיקוד ובחירת קהל

ניהול מקצועי של פרסום ממומן בפייסבוק מעמיד לרשותכם כלים מקצועיים לפילוח הקהל שלכם. כל נית להבחור קהל יעד לפי משתנים שונים כמו גיל, איזור מגורים, נתונים דמוגרפיים שונים כמו מצב מערכת יחסים, תחומי עיסוק ואפילו על בסיס חיפושים שאותו קהל ערך בגוגל. היכולת לבחור קהל מטרה ולפרסם עבורו בצורה ממוקדת היא יכולת ייחודית לפייסבוק אשר ניתן ליהנות מהיתרונות שלה באמצעות ביצוע פרסום ממומן בפייסבוק.

הגברת החשיפה לפוסט או סרטון

כולנו חולמים על וסט ויראלי שישבור את הרשת וישותף בכל העמודים המובילים והחשובים. אך ברוב המקרים כשאר אנחנו מפרסמים מוצר או שירות זה לא באמת יקרה. למזלנו, פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לכם להגביר את החשיפה לפוסט ספציפי. באמצעות בחירת קהל וקידום ממומן תוכלו לתת boost לפוסט שתבחרו ולדאוג שהתפוצה שלו תהיה גדולה – ככל שתשלמו יותר כך תגדל התפוצה שתקבלו. מה זה נותן? חשיפה לפוסט, חשיפה לדף, היכרות עם קהלים חדשים והגברת המודעות למותג שלכם.

פרסום ממומן של מודעות

כמובן שניתן להשתמש בפרסום הממומן של פייסבוק לצרכים נוספים ולא רק בכדי לתת חשיפה לפוסט מסויים. בעזרת כלי הפרסום של פייסבוק ניתן ליצור סדרת מודעות איכותית ולהציג אותה בפייסבוק ובאינסטגרם לתקופות שונות ולקהלים ממוקדים, ליצור באמצעותה הנעה לפעולה ולשלוט באופן ההצגה שלה באופן מושלם.

מתי לקדם פוסט ומתי לפרסם דרך מנהל המודעות

ישנן כמה דרכים לפרסם תוכן בפייסבוק ויש בינהן הבדלים משמעותיים. תוכלו לבחור בין קידום ממומן של פוסט מסויים שפרסמתם בעמוד שלכם או באפשרות של קידום ממומן של העמוד כולו וכמובן לבחור באפשרות של פרסום מודעות דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהדרכים. אנחנו נקצר לכם תהליכים ונחסוך לכם כסף באמצעות הטיפ הבא: אם אתם רוצים לקבל תמורה גבוהה ביותר עבור הכסף שלכם הבחירה הנכונה ביותר עבורכם תהיה פרסום מודעות (Adverts) דרך מנהל המודעות של פייסבוק. זו גם הדרך שמצגיה בפניכם את אפשרויות הפילוח המעמיקות והממוקדות ביותר. קידום ממומן של פוסט מסויים שפרסמתם בעמוד שלכם (Boost Post) מתאים במקרים מסויימים כמו למשל כאשר אתם מעוניינים לקדם המלה או פרסום של לקוח בדף שלכם, פרסום תמונה שמכילה טקסט רב כמו כתבה או אזכור שלכם באתר אחר ועוד. האפשרות של קידום ממומן של העמוד כולו (Promote Page) קיימת גם כן אך העלות שלה גבוהה מאוד והיכולת למקד אותה לקהלים ספציפיים נמוכה יותר. זו האפשרות הפחות טובה מבין השלוש.

הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מהיתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק.

צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לייעץ לכם בבחירת תכנית שיווק מושלמת לעסק שלכם.

בואו לפגישת ייעוץ, הקפה עלינו

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם