פיתוח תוכן איכותי שנותן תוצאות

פיתוח תוכן איכותי

מה הוא שיווק מבוסס תוכן?

כאשר אנחנו ניגשים לבנות אסטרטגיית שיווק מבוססת על תוכן אנחנו צריכים לקחת בחשבון מספר גורמים והם:

  • שיווק
  • שירות לקוחות
  • מכירות
  • יחסים עם הלקוחות

חשוב לזכור, המטרה העיקרית של התוכן היא לעניין את הקורא ולמשוך אותו לבקר בנכסים הדיגיטלים אשר ברשותינו (באתר שלנו או בדף הנחיתה) ולהשאירו כמה שיותר זמן והכי חשוב לבצע המרה (שיקנה את המוצר או השירות שלנו).

בנוסף, אנחנו נרצה מאוד שאותו המבקר ישתף את התוכן בין חבריו ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר וכך יגרום לחשיפה של המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים.

מה הם השלבים בשיווק מבוסס תוכן? למשוך את הלקוח – הגדלת כמות המבקרים האיכותיים בנכסים הדיגיטליים שלכם. להמיר את המבקר ללקוח – להפוך את אותם המבקרים ללידים כמה שיותר חמים.

לסגור את הליד – אחרי שקיבלנו את הליד חשוב מאוד להגדיל בקרב הליד את האמון בשירות או במוצר ולסגור עסקה. לשמר את הלקוחות – אחרי שהלקוח רכש את המוצר או השירות, חשוב מאוד לדאוג לשימור שלו וכמובן שיפרסם אותנו בקרב חבריו.

הגדלה של המאגר – חשוב מאוד לנסות כל הזמן לחפש חשיפה מירבית ומבקרים חדשים בנכסים הדיגיטליים שלנו.

מהו תוכן טוב בעצם?

זאת שאלת המיליון דולר ולא סתם אומרים את הביטוי הקלישאתי ״תוכן הוא המלך״, כיום לא משנה איזה סוג של פרסום תרצה לעשות (אורגני, ממומן) ללא תוכן לא פחות ממצויין הסיכוי שלכם להצליח הוא נמוך, נמוך מאוד.

אם אתם רוצים לבנות מותג חזק עם קהל אוהדים רחב אל תוותרו ואל תתפשרו על התוכן. וחשוב מאוד לדעת שמחקרים רבים מוכיחים שאם התוכן שלכם איכותי הוא מביא המרות רבות יותר וההשקעה בפרסום קטנה. על מה חשוב להקפיד כאשר מתחילים לחשוב על התוכן?

  • קודם כל לבדוק מי הוא קהל היעד?
  • לבדוק מה הצרכים והכאבים של הלקוחות הפוטנציאלים.
  • להבין לאן התוכן מיועד – ישנו הבדל בין תוכן לרשתות החברתיות ותוכן לאתר.
  • אמינות, אמינות, אמינות – חשוב מאוד שהלקוחות הפוטנציאלים יאמינו לכם, כך הסיכוי לסגור עסקה גבוה יותר.
  • תוצאות – כל תוכן ללא תוצאות לא שווה יותר מדי! כאשר אתם כותבים תוכן תחשבו תמיד איך בעזרתו תביאו ללקוח שלכם כמה שיותר המרות בעזרתו.

אז אם גם אתם מחפשים את התוכן הטוב והמקצועי ביותר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם