למה כדאי לבחור מערכת וורדפרס בבניית אתרים לעסקים?

למה לבחור מערכת וורדפרס

כאשר בונים אתר אינטרנט עבור עסק ישנן כמה מטרות ברורות שאנחנו מעוניינים להשיג. השימוש במערכת ניהול תוכן של וורדפרס לצורך בניית אתר עסקי מאפשר בניית אתר אינטרנט איכותי ומקצועי שעומד בכל הדרישות ואף מציע אפשרויות לפיתוח עתידי – האתר שלכם יכול לגדול ולהתרחב בהתאם לגידול בעסק שלכם.
מהם הפרמטרים החשובים ביותר בבניית אתרים לעסקים ואיך מערכת ניהול תוכן של וורדפרס עונה עליהם באופן מושלם? התשובות בפוסט יחד עם כמה טיפים מועילים.

עיצוב האתר

אתר אינטרנט מעוצב בקפידה עושה את העבודה. הוא מושך את הלקוחות אליו, מזמין אותם להישאר בו, מאפשר תצוגה נוחנה של כל המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מספק ממש כמו אולם תצוגה מושקע או בניין משרדים מרשים. באמצעות עיצוב האתר אתם יכולה לשוות לעסק שלכם כל מראה שתרצו ולהתאים לו תבנית עיצוב נכונה ומדוייקת לצרכים שלכם. העבודה עם וורדפרס מאפשרת לכם בחירה בין עשרות אלפי תבניות חינמיות, תבניות בתשלום או עבודה מול מעצב שיתכנן עבורכם את האתר שלכם מאפס באופן מושלם. החלפת תבנית עיצוב לאתר וורדפרס היא פשוטה באופן יחסי וניתן לעדכן ולשנות את מראה האתר לפי הצורך העסקי ואחרי תקופה גם לחדש את האתר שלכם בקלות ובעלויות נמוכות.

הזנת תכנים

הייעוד הראשוני של מערכת ניהול תוכן וורדפרס היה לאפשר הקמת בלוגים במהירות ובקלות. זאת הסיבה העיקרית לכך שהזנת תכנים, יצירת קישורים, הזנת נתוני מטא הקשורים בתוכן, תגיות, קטגוריות הן פעולות פשוטות כל כך. אתם כבעלי עסקים יכולים לקבל שליטה מושלמת בתוכן של האתר שלכם, להזין תוכן, מדיה ועדכונים וכל זאת מבלי לפגוע בשום צורה ביציבות של האתר או בעיצוב שלו. עורך התוכן הפנימי של וורדפרס הוא נוח ושפוט לתפעול ולאחר הדרכה בסיסית ביותר תוכלו לעדכן את התכנים באתר שלכם בקלות ובמהירות.

תקשורת עם הגולש

בניית אתרים לעסקים עם מערכת ניהול תוכן של וורדפרס מאפשרת לכם סוגים שונים של תקשורת עם הגולש. החל מהאפשרויות הבסיסיות ביותר של יצירת טפסי קשר חכמים ומאובטחים ועד למערכות ניוזלטרים מתקדמות ואוטומטיות. תוכלו לגרום לגולש להתחבר לאתר ולהרשם אליו באמצעות הדמיה החברתית, להגיב, לשתף ולקחת בו חלק פעיל. אין צורך לשלם לגורמים נוספים על מנת ליצור מערכת שיווק מקצועית לעסק שלכם – וורדפרס מגישה לכם אותה מוכנה ואיכותית ועליכם רק להטמיע אותה באתר.

תוספים ואבטחה

העבודה עם וורדפרס פותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות שדרוג ואבטחה לאתר שלכם. באמצעות הורדת תוסף חינמי או תוסף בתשלום תוכלו להוסיף אפשרויות שימוש שונות לאתר שלכם. אבטחת מידע, תרגום, תוספי מצגות וסרטונים ייחודיים, טפסים מתוחכמים ואפילו מערכות סליקה שיהפכו את האתר שלכם לחנות אינטרנט בכמה צעדים פשוטים. התקנת תוספים יכולה להיות פעולה בסיסית או מורכבת יותר אך היא משנה את תפיסת העולם בתחום בניית אתרי אינטרנט מכיוון שאין צורך בפיתוח מיוחד של מערת לאתר שלכם אלא מקסימום בהתאמה אישית. אתרי וורדפרס נבנים באופן שהופך אתם לנוחים לקידום. באמצעות התקנת תוספי SEO תוכלו לקדם את האתר שלכם בקלות ובמהירות ללא צורך בהתערבות בקוד.

לסיכום

המלצה שלנו עבור עסקים אשר מעוניינים בהקמת אתר אינטרנט איכותי ומקצועי היא לבחור במערכת ניהול תוכן של וורדפרס. אנו בסטודיו אפ מספקים שירות בניית אתרי וורדפרס לעסקים ומציעים לעם אתרים מעוצבים, מקצועיים ורספונסיבים בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם