החשיבות של אתר תדמית ולמה כל עסק צריך אחד

בניית אתר תדמית ולמה כל עסק צריך אחד

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר אשר מתמקד בעיצוב תדמית והעברת מסרים שיווקיים. אתרי תדמית משמשים עסקים אשר מבקשים להציג כרטיס ביקור אינטרנטי ברמה גבוה ללקוחותיהם ולוודא שהייצוג שלהם ברשת הוא לא פחות ממושלם. אתרי תדמית מספקים ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים מידע על העסק שלכם ומציגים את היכולות שלכם ואת המסרים השיווקיים שלכם בצורה הטובה והמרשימה ביותר. בניית אתרי אינטרנט היא השקעה משתלמת עבור העסק שלכם לטווח הקצר ולטווח הארוך. הבחירה בסוג מסויים של אתר כמו במקרה של אתר תדמית ממקדת את הגולש במסרים שאתם בוחרים ומציגה את המוניטין של העסק שלכם באופן מקצועי ואיכותי.

למה כדאי לכם לבנות אתר תדמית לעסק שלכם?

אם החלטתם שמטרת העל של האתר היא יצירת תדמית לעסק שלכם והצגת היכולות שלכם, המוניטין של המותג והכוח שלכם בשוק – אתר תדמית הוא המוצר הנכון עבורכם. באתר שכזה העיצוב מקבל מקום של כבוד והשימוש בתמונות איכותיות, יצירת אוירה ותכנים שיווקיים וממקודים הם הכרח. התכנים אשר יוצגו לגולש באתר הדתמית שלכם הם המפתח להצלחתו והם מתחלקים לשני סוגים – תמונות וטקסט. חשוב לבחור בתמונות מרשימות אשר מציגות את המוצר שלכם, את היכולות שלכם, את אנשי הצוות ואת הביצועים הגבוהים שלכם בכל תחום. התוכן השיווקי באתר צריך להיות ממוקד ולהיבחר בקפידה על מנת להעביר מסר מהיר לגולש מבלי לאבד את תשומת ליבו.

למה חשוב להשקיע בבניית אתרי תדמית?

אתר אינטרנט הוא כלי שיוקי בסיסי לכל עסק ובכל תחום. הלקוחות שלכם וגם המתחרים שלכם גולשים ברשת כל הזמן ומחפשים מידע על תחום העיסוק שלכם, חידושים, שמות של מותגים מוכרים ועוד. כל עוד העסק שלכם עולה בתוצאות החיפוש ומציג אתכם באופן מקצועי ויעיל אתם בדרך להצלחה עסקית. כל דבר פחות מכך פוגע אנושות בתדמית העסק שלכם. אתר תדמית הוא אולם התצוגה, התערוכה, התכנים הגרפיים והפגישה עם נציג המכירות במקום אחד.

מה הפרמטרים לבניית אתר תדמית מוצלח?

עיצוב מקצועי

הפרמטר הראשון לפיו נמדדת הצלחתו של אתר האינטרנט הוא העיצוב. כיום ידוע לכולם שהשניות הראשונות של הגולש באתר מכריעות הם ישאר בו או ינטוש אותו והאם יבצע פעולה של יצירת קשר או רכישה. העיצוב צריך להיות מותאם לאופי של העסק או המוצר ו"לדבר" באותה שפה של המותג שלכם. כמו כן עליו להיות נגיש ונוח לגולש וליצור אצלו תחושה של חוויית שימוש נעימה ונוחה באתר.

תוכן מנצח

הפרמטר השני לפיו תימדד הצלחתכם הוא התוכן הכתוב באתר. לתוכן חשיבות רבה הן מבחינת הגולשים והן מבחינת מנועי החיפוש ובראשם גוגל. אופן הכתיבה, בחירת מונחי החיפוש כמות הפעמים בהם ייעשה שימוש בכל מילה ואילו מסרים יוצגו לגולש – כל אלו יכריעו איך יוצג האתר שלכם ברשת, איזה ציון איכות הוא יקבל ואיזו רמת חשיפה.

אמינות ודיוק

הפרמטר השלישי מתייחס לאמינות האתר וליכולת שלו לשקף את האופי האמיתי והביצוים של העסק שלכם. אתר תדמית מדוייק ויעיל יציג את היכולות האמיתיות שלכם, ידגיש את האיכויות אך לרגע לא יצחג את העסק שלכם כמשהו שהוא לא. להתאמת אתר התדמית לעסק עצמו חשיבות גדולה מבחינת האמינות שלם והיכולת לשדר מקצועיות ללקוחותיכם.

אתר תדמית הוא אתר אשר מתמקד בעיצוב תדמית והעברת מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים. זקוקים לאתר תדמית? התקשרו עכשיו ל-Digidig בניית אתרים

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם