ההבדל בין קידום ממומן לבין קידום אורגני

ההבדל בין קידום ממומן לבין קידום אורגני

קידום ממומן היא שיטה שכיחה מאוד בקרב עלי עסקים רבים. באמצעות קידום זה ניתן לקדם מוצר או שירות חדש, לקדם אתר חדש או אפילו לבצע חקר שוק. הודות ליתרות קידום זה ניתן לקבל תנועה לאתר או במהירות וביעילות ללא השקעה לאורך זמן באפיקי פרסום שונים. כלומר עם קידום ממומן ניתן לקבל תוצאות מהירות תוך זמן קצר ללא השקעה גדולה.

מהו הקידום האורגני?

קידום אורגני כשמו הוא קידום אשר נועד לתת חשיפה לאתר במנועי החיפוש השונים כולל גוגל המנוע החיפוש הפופולארי ביותר שנותן תוצאות אורגניות טבעיות הטובות ביותר. על מנת להגיע לקידום אורגני, כלומר להופיע בדף הראשון בגוגל יש לבצע עבודה קשה אשר דורשת כמה חודשים טובים עד שנה. יש לקדם את האתר באמצעות קישורים שונים ומאמרי קידום הכוללים מילות מפתח. דבר זה לוקח חודשים עד שרואים תוצאות. כך שבסופו של דבר העסק שלך מופיע באופן קבוע בגוגל בדף הראשון ומביא לא מעט לקוחות, במקום להשקיע במודעות ממומנות בתקציב מסוים. כמו כן, הקליקים בקידום האורגני אינם נמדדים באמצעות בסכום כסף, אלא הם ללא הגבלה.

היתרונות של קידום אורגני

עם קידום אורגני ניתן ליהנות מיתרונות רבים הכוללים:

חשיפה רחבה יותר ללא הגבלה – באמצעות קידום אורגני האתר של הלקוח מופיע בתוצאות האורגניות הטבעיות מתחת לתוצאות הממומנות, ללא צורך בתקציב אישי וללא צורך לשלם על כל קליק על המודעה.

תנועה של לקוחות – הודות לקידום האורגני התנועה של הלקוחות אל האתר היא של קהל איכותי שמחפש מוצרים או שירותים מסוימים שהם זקוק להם, ויודע בדיוק מה הוא צריך.

לקוחות איכותיים – הלקוחות שמגיעים מקידום אורגני הם לקוחות איכותיים יותר ולא מזמנים או במקרה, לקוחות אלה בדקו כמה אתרים בטרם הגיעו אליך.

הנבת הכנסות לאורך זמן – עם קידום אורגני ניתן לקבל נכס מניב לאורך זמן. בין אם אתה מקדם דף נחיתה או אתר, באמצעות הנכנס הדיגיטלי שלך שמופיע וחשוף לעיני כל הגולשים, ניתן להניב מאתר זה או דף נחיתה הכנסות לאורך זמן.

ניתן למכור את הנכס – תוכל למכור את הנכס הדיגיטלי שלך למישהו אחר, כך שקידום אתרים גורם לנכס להיות בערך ערך גבוה יותר.

מהו קידום אתרים ממומן?

קידום ממומן הוא קידום אשר מוגבל בתקציב מסוים וכל קליק של לקוח עליה מחויב הלקוח לשלם לגוגל. הקידום מופיע לפני התוצאות האורגניות הטבעיות כאשר 4 מודעות מופיעות למעלה בירוק עם מלבן שכתוב בתוכו מודעה, ו-3 מודעות מופיעות למטה. בדר”כ נעדיף לעשות קידום ממומן שאנו רוצים לקדם אתר חדש, לעשות השקה למוצר או שירות חדש, לעשות חקר שוק ועוד. התוצאות של קידום ממומן הם תוצאות מהירות יותר ויעילות, שמביאות לנו לקוחות תוך זמן קצר ללא צורך בקידום אינטנסיבי שלוקח זמן כמו הקידום האורגני, לכן הרבה לקוחות מעדיפים קידום זה ויש כאלה המשלבים אותו ביחד עם קידום אורגני לתוצאות מירביות.

יתרונות קידום ממומן

לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים וברוב המקרים הוא עדיף ביותר בגלל התוצאות המהירות שלו לעומת הקידום האורגני שלוקח זמן לראות תוצאות.

יתרונות הקידום כוללים:

מהירות – עם קידום ממומן ניתן להגיע לתוצאות מהירות תוך זמן קצר, ללא צורך בהשקעה באפיקי קידום אחרים.

אפקטיביות – עם קידום זה ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות ביותר תוך זמן קצר ולקבל הרבה לידים חדשים.

מכירתי – הודעה ממומנת היא הודעה מכירתית מאשר הודעה בקידום אורגני, ולכן חשוב שתהיה מושכת מאוד ובעל מסר שיווקי, ברור ומנוסח בצורה שיווקית עם משפט להנעה.

טוב להשקות או חקרי שוק – עם קידום זה ניתן לבצע קידום מהיר להשקה של מוצר או שירות חדש, חקרי שוק למיניהם ועוד.

הכדאיות של קידום ממומן

לאחר שראינו את היתרונות של כל שיטה, ניתן לומר בוודאות שקידום ממומן הוא הקידום המשתלם ביותר מבחינת האפקטיביות והתוצאות המהירות שהוא מבין. אומנם קידום אורגני הוא גם כן קידום טוב, אך הוא לוקח הרבה זמן ויש להשקיע בו לא מעט כספים על מנת ליהנות מפירותיו. עם קידום ממומן אין לו צורך להשקיע כספים חוץ מהתקציב לקמפיין, הוא מופיע בדף הראשון וחשוף לעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, והוא נותן תוצאות טובות בפועל במהירות רבה.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם