הדרך המהירה להכניס תנועה לאתר שלך

הדרך המהירה להכניס תנועה לאתר שלך

יצירת תנועה לאתר לוקחת זמן מה שמדובר בקידום אורגני לטווח הרחוק. אך אם אתם אתר חדש שעלה לאוויר או אתר שאין בו הרבה תנועה, באמצעות קידום ממומן בגוגל תוכלו לקדם את האתר שלכם במהירות ולקבל תנועה מהירה של לקוחות לאתר. עם קידום ממומן תוכלו לייצר רווחים, להגדיל את הכניסות לאתר ולגרום לגולשים להבחין בקיום האתר.

מהו קידום מומן?

קידום ממומן בגוגל הוא למעשה קידום אשר מתבצע באמצעות תשלום לגוגל ומופיע במודעות הראשונות בדף הראשון. מדובר על קידום אפקטיבי ביותר להשגת כניסות רבות לאתר או לדפי נחיתה. כאשר גולש לוחץ על המודעה על מנת להיכנס לאתר, מחויבת החברה שפרסמה את המודעה בתשלום לפי קליקים, תשלום הקליקים נע משקל ועד לעשרות שקלים תלוי בסכום ובביקוש שיש למוצר או לשירות. כניסות אלה עוזרת לאתר להגיע לחשיפות מרובות ועם הזמן להופיע בתוצאות האורגניות של הגוגל. אך על מנת לקדם את האתר יש צורך בבניית קמפיין אשר מותאם למאפייני העסק, בחירת הקהל היעד המיועד לקמפיין, חקר מילות מפתח וביטויים רלוונטיים לתחום, אופטימיזציה הפרסום ועוד.

למי מתאים הקידום הממומן?

קידום מומן מתאים לכל מי שיש לו אתר חדש שטרם נחשף לתנועה באתר, או אתר שהחשיפות שלו נמוכות מאוד. באמצעות קידום זה ניתן להגדיל תוך זמן קצר את התנועה לאתר ובכך לחשוף את האתר לקהל לקוחות פוטנציאליים.

מהי עלות הקידום הממומן?

עלות הקידום משתנה מתחום לתחום. ישנם מילות חיפוש אשר העלות שלהם עבור קליק נמוכה מאוד ועולה כמה עשרות אגורות, וישנן מילות חיפוש אשר העלות שלהן גבוהה יותר ואף יכולה להגיע לעשרות שקלים עבור קליק. לכן אין מחיר מדויק לקידום הממומן, בטרם התשלום עבור הקידום הממומן חשוב לבדוק באמצעות האדוורדס אילו מילות חיפוש מופיעות בתדירות גבוהה בתחום שלכם ולהשקיע בהם על מנת ליצור תנועה אל אתרכם.

מתי כדאי לנו להשתמש בקידום הממומן?

השימוש בקידום הממומן נעשה לרוב לאתרים שטרם נחשפו לקידום בגוגל או בכל רשת אחרת, לאתרים חדשים שצריכים לצבור כניסות, כאשר אנו רוצים ליידע את הלקוחות שלנו על חשיפת מוצרים חדשים או שירות חדש באמצעות מודעת קמפיין וכך ליצור תנועה לאתר, או שלאתר שלנו אין מספיק חשיפות על מנת להופיע בדף תוצאות החיפוש בגוגל וכן באתרים אחרים.

מהם יתרונות הקידום הממומן?

לקידום ממומן ישנם לא מעט יתרונות על פני שיטות קידום אחרות.

יתרונות אלה כוללים:

תוצאות מיידיות – באמצעות קידום זה ניתן לקבל תוצאות מיידיות כבר בפרסום הקמפיין באוויר, כך שלא צריך לבצע פעולות שיווקיות אגרסיביות כמו בקידום אורגני על מנת לראות תוצאות תוך כמה חודשים. התוצאות מתקבלות מרגע עליית הקמפיין לאוויר.

אפקטיביות – באמצעות קידום זה ניתן להשתמש במגוון נרחב של כלים סטטיסטיים אשר עוזרים באומדן ההצלחה של הקמפיין. ברגע שמתחיל הקמפיין אנו מקבלים מידע לגבי מילות המפתח, כמות הכניסות, שהות באתר ועוד. כך שניתן לשנות ולעצב מחדש את המודעות שיובילו לתנועה גבוהה יותר האתר ורכישה ממנו.

כמות גדולה של מילות מפתח – באמצעות הקידום הממומן אשר אינו מוגבל מבחינת מילות מפתח וביטויים ניתנת גמישות גבוהה בהתאמה לנתונים הסטטיסטיים.

פרסום באתרים אחרים – באמצעות כלי הניתוח גוגל אדוורדס ניתן לפרסם את המודעה שלכם לא רק בגוגל עצמו אלא גם באתרים נוספים שבהם גולשים לא מעט גולשים פוטנציאליים ובכך למעשה אנו חושפים את האתר שלנו לעוד פלחים שונים של לקוחות באתרים שונים.

תקציב יעיל – באמצעות הקידום הממומן ניתן לשלוט על התקציב שלנו. אם הקצבנו תקציב מסוים לקמפיין לא נחרוג ממנו עד סיום התקציב. כמו כן, לא נשלם על מודעות חסרות פעילות. את התקציב היומי ניתן להגדיל מתי שרוצים בהתאם לכמות הקליקים. כך שלאחר שהושגו כניסות רצויות לאתר המודעה שלנו יורדת מתוצאות החיפוש ואין תשלום נוסף עליה, אלא עם כן תרצו להמשיך בעוד קמפיין.

התאמה לשווקים בינלאומיים – באמצעות הקידום הממומן של הקמפיין שלנו ניתן לכוונו למדינות שונות בעולם, וכן למנוע פרסום במדינות אחרות. כלומר, ניתן דרך הקמפיין לפנות באופן מהיר ויעיל לקהלי יעד פוטנציאליים ומגוונים ברחבי העולם וזאת מבלי לשלם על כניסות ממדינות לא רלוונטיות.

יתרונות אלה עושים את הקידום הממומן לקידום האפקטיבי והמשתלם ביותר שנותן תוצאות מיידיות בשטח כבר מרגע עלייתו לאוויר.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם