בניית אתרי קטלוג מהו ולמי הוא מתאים

בניית אתרי קטלוג למי הוא מתאים

אנו מציעים לכם בנית אתר קטלוג מקצועי, איכותי ורספונסיבי עם מערכת לניהול והזנת תוכן בקלות ובמהירות. מעוניינים באתר קטלוגי לעסק שלכם? רוצים להציג מוצרים באתר בצורה מרשימה ויזואלית ונוחה למיון? קבלו עכשיו הצעת מחיר אטרקטיבית לבניית אתר קטלוג וקבלו ייעוץ מקצועי בתכנון האתר, עיצוב האתר ובבחירת התכנים. אנו מספקים גם שירותי קידום אתרים ושיווק באינטרנט בכדי להבטיח לאתר שלכם חשיפה גבוהה וממודת לקהל היעד שלכם.

מהו אתר קטלוג ולמי הוא מתאים?

אתר קטלוג הוא למעשה אתר אשר מתמקד בהצגת מוצרים מסוגים שונים. באתרי קטלוג המוצרים מוצגים בחלוקה לקטגוריות אך בשונה מאתר מסחרי – באתר קטלוג לא ניתן לבצע רכישה של מוצרים אלא רק לצפות בהם ולקבל עליהם מידע נוסף. אתר קטלוגי מציג את המוצרים בצורה מושכת ומזמינה, מספק מידע על המוצרים כמו שם, תמונה איכותית, תיאור, מידות ואפילו מחיר וכמובן מאפשר ניווט באתר וחיפוש של מוצרים דומים או משלימים.

אתרי קטלוגי הוא דומה מאוד לחנות וירטואלית מבחינת תהליך הבניה שלו והמראה כאשר ההבדל המהותי בינהם הוא העובדה שאין בו מערכת תשלום וסליקה. המשמעות היא שניתן בקלות להפוך כל אתר קטלוגי לחנות בעת הצורך.

למי מתאים אתר קטלוג?

אתרי קטלוג מתאימים ללקחות אשר רוצים להציג מוצרים שטונים באופן מרשים למטרות תצוגה או מכירה. למשל, מעצבים גרפיים, מעצבי מוצר, דפוס דיגיטלי, מעצבי אופנה ועסקים דומים להם בוחרים באתרי קטלוג בכדי להציג את המוצרים שלהם מכמה זויות, בהגדלה ועם מיון לפי קטגוריות שונות כמו חומרים, סגנונות ועוד. אנו בדיגידיג מתמחים בבניית אתרים לעסקים, נשמח לסייע לכם בבחירת אתר מתאים לעסק שלכם.

למה לבחור באתרי קטלוג?

אם יש לכם עסק עם מגוון רחב של מוצרים ואתם מעוניינים להציג אותם ביעילות ואפקטיביות אתר קטלוגי הוא הפתרון עבורכם. אתרי קטלוג מאפשרים לכם להציג מוצרים בצורה נפלאה ללקוחות וליצור רושם ראשוני נהדר. כך ניתן לחסוך פגישה שמטרתה הצגת המוצר וליהנות מאתר שמציג ללקוחות שלכם פרזנטציה מדהיצה עם הנעה לפעולה. אתר קטלוג כולל מוצרים הניתנים לעריכה, מיון ותצוגה על ידי חלוקה קטגוריות ולתתי קטגוריות, הצגת מידע רלוונטי על כל מוצר ועוד.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם