אתר רספונסיבי לעסק שלכם – מה חשוב לדעת?

אתר רספונסיבי לעסק

מהו אתר רספונסיבי? איך ניתן להפוך אתר רספונסיבי לנעים ונוח עבור הגולש? מה חשוב לעשות כאשר מעצבים ובונים אתר אינטרנט רספונסיבי? על השאלות הללו ננסה לענות בפוסט הבא.

אתר רספונסיבי הוא הכרחי במציאות שבה מספר המשתמשים אשר גולשים באינטרנט במכשירים סלולריים עלה על מספר המשתמשים שגולשים במחשב נייח. בניית אתרים רספונסיביים לעסק היא צורך וכבר אינה נתונה לבחירה ולכן כל אתר אינטרנט כיום הוא רספונסיבי מהבסיס. ישנם אתרים ישנים שאינם מוצגים בצורה טובה במובייל ובהמשך נסביר כיצד ניתן להפוך אותם לכאלה.

מהו אתר אתר רספונסיבי?

אתר רספונסיבי הוא בעל עיצוב מסתגל – כלומר התוכן שלו מותאם לכל סוגי המסכים, לגודל המשתנה ולפריסה המשתנה. אתר רספונסיבי יוצג לגולש בצורה מושלמת בכל מכשיר ועל גבי כל מסך. באמצעות עיצוב מותאם לגדלים שונים של מסכים אנו מתאימים את אופן התצוגה ואפילו את התוכן המוצג ובכך הופכים כל גלישה באתר לחוויה נוחה ואיכותית.

מה ההבדל בין אתר רספונסיבי לאתר שמותאם למובייל?

ישנה תפיסה מוטעית לפיה הקמת אפליקציה או הורדת תוסף אשר מתאים את האתר לגל רספונסיבי. בשני המקרים התחליף המוצע נותן פתרון מצומצם מאוד או יקר מאוד. הקמת אפליקציה דורשת תכנות ועיצוב והעלות שלה יקרה מאוד, מה גם שהגולש נדרש להתקין את האפליקציה על המכשיר שלו – מה שהוא ככל הנראה יבחר לא לעשות רק בשביל לצפות באתר שלכם.

אתר רספונסיבי לעסק שלכם
אתר רספונסיבי לעסק שלכם

גם התאמת אתר למובייל אינה רלוונטית בשל ריבוי סוגי המכשירים והצורך להתאים לכל אחד מהם וכמובן שפתרון כזה דורש ויתור על אלמנטים רבים וחשובים באתר. ישנם מקרים בהם בניית אתרים מותאמים למובייל היא חשובה ומשתלמת. מדובר באתרים בהם מוצג תוכן מורכב כמו אתר מכירות גדול, השוואת מחירים, תצוגת טיסות ועוד.

שימו את הגולש במרכז

כאשר מתכננים בניית אתרים רספונסיביים חשוב לזכור שהגולש בסלוללרי אינו דומה לגולש במחשב הנייח. הוא חסר סבלנו, מחפש ללעיקר במהירות ועורך את החיפוש ברשת תוך כדי ביצוע פעולות אחרות. לכן, זמן הטעינה, המבבנה, ממשק המשתמש וההנעה לפעולה צריכים להתאים לגולשולהקל עליו. התפריט באתר שלכם צריך להיות קצר וממוקד, להיות נוח לשימוש ולכן חשוב להימנע מתפריטים כבדים ומסורבלים.

מדיה, תפריט והנעה לפעולה

חשוב לזכור שתמונות ואלמנטים גרפיים שונים לא נראים טוב במסך קטן ולעיתים מפריעים ומשבשים א הגלישה ולכן יש ליצור מדיה ספציפית ולהתאים אותה לאתר הסלולרי גם אורך הטקסט צריך להילקח בחשבון. באתר סלולרי לא נכון להציג כמות טקסט גדולה או ליצור גלילה אינסופית. יש צורך בבחירת הטקסט העיקרי ולהציג רק אותו לגולשים במובייל.

זכרו – החלק החשוב ביותר באתר שלכם אחרי המסר השיווקי הוא ההנעה לפעולה. כל אלמנט שנועד לעודד יצירת קשר, הרשמה או רכישה צריך להיות גדול, ברור ונוח לשימוש.

לסיכום, בניית אתרים רספונסיביים היא חובה במציאות הנוכחית והתאמה שלו לסלולר היא קריטית. אם אתם מתכננים בניית אתר רספונסיבי עסק שלכם פנו לחברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים וודאו שההצעה כוללת התאמה למסכי טלפון והתייחסות למטרות שלכם ולצרכים של הגולש.

אנו ב- Digidig בונים אתרים רספונסיביים כסטנדרט בסיסי ומשקיעים מחשבה בתכנון האתר הסלולרי בהתאם למטרות העסקיות שלכם. צריכים אתר רספונסיבי לעסק שלכם? צרו קשר עכשיו

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם