אתר מסחר אלקטרוני E commerce

בניית אתר איקומרס WordPress

E commerce או מסחר אלקטרוני הוא תחום מתפתח אשר קיבל בוסט רציני בתקופת הקורונה. הקמת אתר e commerce מאפשר לכם למכור את המוצרים שלכם באינטרנט בכל מקום בעולם. תהליך הרכישה באתרי מסחר אלקטרוני הוא קל ומהיר והוא כולל אפשרויות של התאמה אישית של מוצר, בחירה מתוך מלאי קיים המתעדכן בזמן אמת, הזמנת מוצרים על ידי הלקוחות שלכם עוד לפני שייצרתם אותם ועוד אפשרויות כשאר המשותף לכולן הוא שהתשלום ותהליך הסליקה מתבצעים באתר.

מה חשוב לדעת כשבונים חנות מקוונת? מהו תהליך התכנון הנכון ועל מה אסור לוותר? איך תבחרו חברת בניית אתרים שתלווה אתכם בדרך להקמת אתר איקומרס משלכם ותתן לכם תמיכה ושירות לאורך כל הדרך? כל בתשובות לשאלות שלכם ממש כאן.

הקמת אתר מסחר אלקטרוני E commerce

אתר Ecommerce או אתר מסחר אלקטרוני הוא שם כללי לאתרים בהם מתבצעת מכירת מוצרים ברשת. אתרי מסחר אלקטרוני הם פלטפורמת מכירות איכותית מאוד שמתאימה לקידום מוצר בודד או למכירת מגוון של מוצרים ושירותים. בניגוד לחנות פיזית, החנות המקוונת שלכם פתוחה תמיד, כל לקוח מכל מקום בעולם יכול לרכוש את השירות או המוצר שלכם בקלות ואתם כמפרסמים יכולים להזרים אל החנות המקוונת שלכם את הקהלים המדוייקים ביותרו להגדיל כל הזמן את היקף הפעילות העסקית בהשקעה נמוכה יחסית שהחחזר שלה הוא ודאי.

בניגוד לבניית אתרים מסוגים אחרים, אתר Ecommerce דורש תכנון מעמיק, חיבור לאפליקציות שמנהלות מלאי, סליקה, חלוקה נכונה לקטגוריות ומחלקות ואופטימיזציה מושלמת של כל התוכן והמוצרים באתר, כדי שהלקוחות שלכם יוכלו להתמצא בקלות ולרכוש באתר בצורה נוחה וכמובן כדי שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל וכמובן גם בגוגל שופינג.

האם העסק שלי צריך אתר מסחר אלקטרוני?

כדי לענות על השאלה הזו נצטרך ללמוד יותר על העסק שלך, אבל באופן כללי ניתן לומר שכל עסק שבו מתקיימת לפחות אחת מהאפשרויות הבאות ירוויח מהשקעה באתר חנות: אם יש לכם חנות פיזית עם עשרות מוצרים לפחות וכמובן שעדיף כמה שיותר או מוצר דיגיטלי למכירה, אם העסק שלכם מסוגל לבצע משלוחים לכל הארץ ללא הגבלת איזור (חשוב לדעת שיש חברות שונות שמבצעות שליחויות עבור חנויות מקוונות ואף מתחברות למערכת ההזמנות של האתר) וכמובן, אם יש לכם מקום פיזי שבו תוכלו לארוז ולשלח את המוצרים ללקוחות שרכשו. כל עסק שעומד באחד מהקריטריונים הבאים יכול להגדיל את קהל הלקוחות שלו בצורה משמעותית ואת הרווחים בהתאם באמצעות חנות מקוונת איכותית.

אתר e commerce הוא השקעה עסקית בטוחה ומניבה

ממש כמו כרטיס ביקור או הופעה בדפי זהב, כל בעל עסק רציני מבין שהוא צריך נוכחות דיגיטלית ברשת – וככל שהיא תהיה מוצלחת יותר, כך גם התוצאות שתביא. כיום, באמצעות פלטפורמות של מסחר אלקטרוני כל בעל עסק שמוכר מוצרים פיזיים, מוצרים להורדה (כמו קורס דיגיטלי) או שירות יודע שמכירת המוצר הזה ברשת היא הצעד שיקפיץ את העסק שלו למעלה מכמה סיבות: הסיבה הראשונה היא נוחות.

גם עבורכם וגם עבור הלקוחות שלכם, ורכישה באמצעות הרשת היר קלה ונוחה יותר, מצמצמת עלויות ודורשת תחזוקה מועטת ופשוטה. בניגוד לחנות פיזית או למכירה במדיה החברתית, כשיש לכם אתר Ecommerce החנות המקוונת שלכם פתוחה תמיד ולכל אחד. באתר מסחר אלקטרוני אתם יכולים למדוד ולנטר את הפעילות שלכם בצורה מושלמת ולהגיע אל קהל היעד שלכם בצורה ממוקדת באמצעות נתונים שאספתם בעבר, ניתוח הפעילות באתר וחיבור לפעילות ברשתות החברתיות.

אתר איקומרס WordPress עם פלטפורמת woocommerce

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת ניהול קל ונוח של התוכן באתר ועליה ניתן להתקין מודולים שונים, בינהם גם מודול של מסחר אלקטרוני – תוסף woocommerce ויחד איתו תוסף סליקה שמאפשר קבלת תשלום באופן מאובטח בתוך האתר. וורדפרס היא מערכת נוחה לתפעול, עדכון ועיצוב והיא מאפשרת חופש רב בתכנון מבנה החנות, מסע הלקוח, עמוד המוצר ועוד. אם כבר יש לכם אתר וורדפרס ניתן להפוך אותו בקלות לחנות מבלי לבנות אתר חדש. מערכת הניהול של וורדפרס ידידותית ונוחה למשתמש ומאפשרת לכם לנהל את החנות שלכם בעצמכם ולבצע בה פעולות שונות בקלות רבה.

אחד מהיתרונות המובהקים של מערכת ה-וורדפרס המבוססת על "קוד פתוח", טמון בעובדה במערכת זו מאפשרת לכם (בעלי ומנהלי האתר) לבצע כל עדכון בנתוני האתר באופן מיידי וללא צורך בהתקשרות עם מפתחי האתר. מערכת הניהול החכמה של מערכת הוורדפרס הינה מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת לכל מנהל אתר לבצע מגוון רחב של פעולות שינוי/החלפה בתכני האתר בקליק אחד.

מה קראנו עד עכשיו?

ייעוץ חינם!

מאמרים נוספים בנושא:

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם החלק החשוב ביותר באסטרטגיית השיווק. הם הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי בא איתו במגע. מסיבה זו, המשווקים משקיעים מאמצים רבים בעיצובם כך שיהיו כמה שיותר טובים וימירו כמה שיותר מבקרים ללקוחות. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה

מה זה דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא דרך לבעלי עסקים למכור את הסחורה שלהם מבלי לאחסן מלאי. עסקים אינם צריכים להחזיק מלאי של סחורות. במקום זאת, ספקים שולחים פריטים ישירות לכתובת הלקוח בעת ביצוע הזמנה. זה מאפשר עלויות הפעלה נמוכות יותר והפחתת הסיכון. דרופשיפינג

נגישות אתרים

יש אנשים בעלי מוגבלות שיש להם מערכות שמסייעות להם במחשב. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריתם שעוזר לאתרים להיות נגישים יותר עבורם בעזרת המערכות. אנשים בעלי מוגבלות נוהגים להשתמש במערכות העוזרות להם והופכות את האינטרנט לנגיש יותר. בויקס ו-וורדפס יש אלגוריטם